Konkurs otwarty Fundacji Azja-Europa dla nauczycieli: IoT, Big Data i sztuczna inteligencja
22.05.2021
Ambasada RP w Singapurze informuje, że w dn. 20 maja Fundacja Azja-Europa uruchomiła otwarty nabór wniosków dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych w ramach projektu „IoT, Big Data i sztuczna inteligencja: innowacyjne kształcenie w zakresie nauk ścisłych przez wzmacnianie profesjonalizacji nauczycieli.”
Projekt obejmuje czteromiesięczny praktyczny program szkoleniowy online po angielsku - w okresie od września do grudnia 2021 roku - zorganizowany na poziomie pedagogicznym, programowym i technicznym dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych z czterech krajów Grupy Wyszehradzkiej (Czechy, Węgry, Polska i Słowacja).
Nauczyciele uczestniczący w projekcie będą mieli możliwość:
- Zdobycia/rozszerzenia wiedzy pedagogicznej i kompetencji cyfrowych
- Współpracy z innymi nauczycielami w krajach Grupy Wyszehradzkiej poprzez wymiany peer-to-peer
- Rozwoju umiejętności uczniów w zakresie innowacji i przedsiębiorczości, a także tzw. kompetencji miękkich i międzykulturowych, takich jak postawa obywatelska w kwestiach globalnych, krytyczne myślenie i kreatywność
- Poznania i stworzenia we własnych klasach środowiska edukacyjnego XXI wieku
Projekt skierowany jest do nauczycieli szkół ponadpodstawowych, uczących nie tylko nauk ścisłych, którzy mogą wykorzystać moduły projektu w codziennym programie nauczania lub jako zajęcia dodatkowe.
Szkoły nauczycieli uczestniczących w programie zostaną wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt technologiczny, który umożliwi im monitorowanie i analizowanie zmian środowiskowych i klimatycznych poprzez gromadzenie danych (np. temperatura powietrza, częstotliwość opadów, wilgotność, promieniowanie słoneczne i UV itp.) na jednej platformie.
Uczestnictwo: bezkosztowe
Nakład czasowy: 5-10 godz./m-c
Termin składania wniosków: 21 czerwca 2021 r.
Projekt finansowany jest w ramach Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego.
Więcej informacji i możliwość składania wniosków na stronie Fundacja Azja-Europa: OpenCall.pdf (asef.org)