W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o rekrutacji

30.06.2023

Ambasada RP w Singapurze poszukuje pracownika na stanowisko referenta ds. obsługi sekretariatu w wymiarze do 1,0 etatu (pełen etat).

Komunikat o rekrutacji

Do zadań pracownika będą należały następujące czynności:

1. Przyjmowanie i rejestracja korespondencji kierowanej do Ambasady i czuwanie nad jej prawidłowym obiegiem;

2. Prowadzenie dokumentacji korespondencji kancelarii jawnej zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej MSZ;

3. Prowadzenie terminarza spotkań kierownika placówki;

4. Dokonywanie połączeń telefonicznych kierownika placówki;

5. Kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie do właściwych pracowników Ambasady; 

6. Prowadzenie, uzupełnianie, aktualizacja i weryfikacja bazy danych kontaktowych; 

7. Tworzenie, wydruki i rozsyłanie korespondencji seryjnej oraz zaproszeń; 

8. Przygotowywanie dokumentów dot. spraw protokolarnych i legitymacji służbowych;

9. Sporządzanie i wysyłanie pism oraz dokumentów na polecenie kierownika placówki;

10. Organizacja i obsługa spotkań służbowych i wewnętrznych w ambasadzie; 

11. Współorganizacja przyjęć i wydarzeń o charakterze dyplomacji publicznej; 

12. Sporadyczne prowadzenie strony internetowej Ambasady oraz konta na Facebooku.

Oczekujemy rzetelności, pogody ducha i konstruktywnego nastawienia, przestrzegania dyscypliny pracy i odpowiedzialności za powierzone mienie. Sporadycznie, w przypadkach tego wymagających może być konieczne świadczenie pracy poza godzinami urzędowania i w dni wolne od pracy, a także poza siedzibą urzędu, z prawem do odbioru czasu wolnego. 

Oferujemy zatrudnienie uwzględniające przepisy polskiego prawa pracy.

Kandydat/ka powinien/powinna spełniać następujące wymagania:

1. Posiadanie polskiego obywatelstwa;

2. Minimum średnie wykształcenie;

3. Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie;

4. Posiadanie umiejętności interpersonalnych umożliwiających bezpośrednią pracę z partnerami zewnętrznymi;

5. Uregulowany czasowy status pobytowy w Singapurze z prawem do pracy (np. DP) przy posiadaniu w Polsce ośrodka interesów życiowych;

6. Dopuszczenie do informacji niejawnych lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu;

7. Ważne polskie badania lekarskie dopuszczające do pracy lub gotowość do ich wykonania we własnym zakresie.

Zgłoszenia wraz z CV prosimy przesyłać droga mailową na adres: Singapore.Secretary@msz.gov.pl do 16 sierpnia 2023 r.

Ponadto uprzejmie informujemy, że rozpatrywanie zgłoszeń będzie odbywać się na bieżąco, a w przypadku znalezienia odpowiedniego/odpowiedniej kandydata/kandydatki rekrutacja zakończy się przed wyżej wskazanym terminem.

W przesłanych dokumentach prosimy umieścić następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

{"register":{"columns":[]}}