W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Promocja polskiej żywności i oferty eksportowej sektora rolno-spożywczego – stałym elementem festiwalu PolandSHIOK w Singapurze

07.09.2020

kowr webinarium

Ponad 60 przedstawicieli firm i instytucji wzięło udział w webinarium biznesowym dla firm sektora rolno-spożywczego, zorganizowanym 3 września br. przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) oraz Singapore Manufacturing Federation (SMF) przy wsparciu Ambasady RP w Singapurze. Podczas spotkania 15 producentów i dystrybutorów polskiej żywności zaprezentowało swoją firmę i ofertę handlową partnerom singapurskim.  Eksperci lokalnych władz weterynaryjnych przedstawili wymogi formalne w zakresie dostępu do rynku wybranych produktów, a specjaliści z zakresu budowy strategii  - kluczowe elementy, które polscy eksporterzy produktów spożywczych powinni uwzględnić w procesie ekspansji na rynku singapurskim i w regionie.

W trakcie ponad 120 indywidualnych spotkań z przedstawicielami 21 lokalnych firm handlowych polscy producenci i dystrybutorzy mieli okazję nawiązania kontaktów i przeprowadzenia rozmów biznesowych, a także omówienia perspektyw wprowadzenia na rynek oferowanych produktów.

Webinarium stanowiło istotny komponent biznesowy 4. edycji festiwalu polskiego PolandSHIOK w Singapurze. Jednocześnie było kolejnym krokiem umacniającym wizerunek Polski jako nowego źródła dostaw produktów spożywczych dla Singapuru oraz wspierającym polskich producentów rolno-spożywczych w ekspansji na tym rynku i w regionie ASEAN.

Wydarzenie było kolejnym z cyklu działań ukierunkowanych na wsparcie dostępu dla rynku dla polskich producentów i eksporterów żywności, po lipcowym webinarium dla biznesu zorganizowanym przy współpracy z KOWR, poświęconym zagadnieniom żywności halal, w tym wyzwaniom i możliwościom, jakie stwarza dynamiczny rozwój tego segmentu rynku w Singapurze i regionie ASEAN, a także po czerwcowym webinarium PAIH poświęconym ogólnej charakterystyce singapurskiego rynku produktów spożywczych.

W związku z intensywną promocją polskiej oferty rolno-spożywczej  w Singapurze i spowodowanymi pandemią COVID19 trudnościami w zaopatrzeniu u tradycyjnych dostawców, w okresie od maja do sierpnia br. na singapurski rynek trafiło ponad 150 kontenerów z polską żywnością, w tym jaja, warzywa i owoce mrożone, ryby oraz drób.

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}