W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku na świadczenie usług recepcyjnych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości

05.07.2024

Szanowni Państwo,

 

w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów poniższej usługi:

 

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług recepcyjnych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie.

Termin:

Przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 grudnia 2024 r. albo do wykorzystania liczby godzin, o której mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Szczegółowe warunki:

Warunki zamówienia zostały określone w załączniku nr 1  „Projekt umowy” (w załączeniu). Przy szacowaniu wartości zamówienia proszę uwzględnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

  • przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
  • osoby (4 osoby) skierowane do świadczenia usług recepcyjnych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości będą  zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę,
  • osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji umowy muszą wykazać się doświadczeniem w zakresie świadczenia usług recepcyjnych nie mniejszym niż 12 miesięcy.

Szacunkowy koszt usługi:

Podana cena powinna spełniać wymogi określone w załączniku nr 1 „Projekt umowy”. Proszę o podanie szacunkowej wartości zamówienia na formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 (w załączeniu).

 

Kontakt:

 

Termin złożenia oferty:

dodatkowe pytania proszę kierować na adres e-mail: wycenyioferty.bb@ms.gov.pl.  

Oferty cenowe należy przesłać drogą elektroniczną do dnia
12.07.2024 r. do godz. 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego) na adres: wycenyioferty.bb@ms.gov.pl.

 

UWAGA!

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605  i 1720). Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.

Materiały

Recepcja - projekt umowy
Recepcja​_-​_projekt​_umowy.docx 0.08MB
Rozeznanie cenowe
Rozeznanie​_cenowe​_-​_informacja​_na​_stronę​_internetową.docx 0.02MB
załącznik nr 1 do umowy - Opis przedmiotu umowy
załącznik​_nr​_1​_do​_umowy​_-​_Opis​_przedmiotu​_umowy.doc 0.03MB
załącznik nr 2 do umowy -Umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych
załącznik​_nr​_2​_do​_umowy​_-Umowa​_o​_powierzenie​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
załącznik nr 2 - Formularz cenowy
załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_cenowy.doc 0.05MB
załącznik nr 3 do umowy - Protokół odbioru
załącznik​_nr​_3​_do​_umowy​_-​_Protokół​_odbioru.docx 0.01MB
załącznik nr 4 do umowy - Wykaz osób
załącznik​_nr​_4​_do​_umowy​_-​_Wykaz​_osób.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.07.2024 08:50 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Gajda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku na świadczenie usług recepcyjnych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości 1.0 05.07.2024 08:50 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}