W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Archiwum Zakładowe

Wydanie kserokopii dokumentacji płacowo-osobowej z Archiwum Zakładowego Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego

Komórka realizująca usługę:

Archiwum Zakładowe Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego

Numer telefonu:

77 45 79 964
77 45 24 427 

Co chcę załatwić?

Złożyć wniosek o wydanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem do celów emerytalnych, rentowych i ustalenia kapitału początkowego.

Kogo dotyczy?

  • pracowników zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, których organami założycielskimi był Wojewoda Opolski
  • pracowników zlikwidowanych jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie lub przez niego nadzorowanych

Co przygotować?

  • wypełniony wniosek
  • w przypadku występowania  o dokumentację w imieniu innej osoby  - upoważnienie lub pełnomocnictwo do działania w jej imieniu
  • w przypadku występowania o wynagrodzenie zastępcze z okresu pracy na kontraktach za granicą przed dniem 1 stycznia 1991 r. -  zgodę osoby , która w tym okresie zatrudniona była  w takim samym lub podobnym charakterze w jakim pracownik był zatrudniony przed wyjazdem za granicę oraz zgodę tej osoby na przetwarzanie danych osobowych. Jeżeli nie masz możliwości uzyskania zgody pracownika na udostępnienie jego dokumentacji płacowej, podaj we wniosku jego imię i nazwisko – zostaną wówczas wydane uwierzytelnione kopie dokumentów bez ujawnienia tych danych osobowych.

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie zaświadczenia
  • oświadczenie  dotyczące  wynagrodzenia zastępczego
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych składającego ww. oświadczenie.

Jak wypełnić dokumenty?

Wniosek, oświadczenie i zgodę należy wypełnić komputerowo, maszynowo lub odręcznie (czytelnie).

Miejsce składania dokumentów:

  1. Opolski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Urzędu
    Oddział Organizacji i Zarządzania Dokumentami
    45-082 Opole, ul. Piastowska 14
    Kancelaria Ogólna pok. nr 151
  2. Opolski Urząd Wojewódzki
    Archiwum Akt Przedsiębiorstw Zlikwidowanych
    45-231 Opole, ul. Oleska 125

Ile muszę zapłacić?

Za złożenie wniosku i wydanie wskazanych we wniosku dokumentów nic nie zapłacisz.

Jaki jest czas realizacji?

Wniosek załatwimy bez zbędnej zwłoki,  w przypadku przygotowania większej ilości kserowanej dokumentacji nie później niż w ciągu miesiąca.

Link do usługi na Platformie ePUAP

Materiały

Wniosek o wydanie kserokopii dokumentacji osobowo-płacowej
Wniosek​_o​_wydanie​_kserokopii​_dokumentacji​_osobowo-płacowej​_2024.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2020 14:27 Joanna Wiesiołek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Obsługi Urzędu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwum Zakładowe 7.0 23.05.2024 12:12 Joanna Wiesiołek
Archiwum Zakładowe 6.0 07.05.2024 15:13 Joanna Wiesiołek
Archiwum Zakładowe 5.0 20.05.2022 15:27 Joanna Zajdel
Archiwum Zakładowe 4.0 20.05.2022 15:25 Joanna Zajdel
Archiwum Zakładowe 3.0 03.11.2020 12:34 Joanna Wiesiołek
Archiwum Zakładowe 2.0 29.10.2020 12:10 Joanna Wiesiołek
Archiwum Zakładowe 1.0 14.09.2020 14:27 Joanna Wiesiołek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}