Archiwum Zakładowe
Wydanie kserokopii dokumentacji płacowo-osobowej z Archiwum Zakładowego Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Komórka realizująca usługę:
Archiwum Zakładowe Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Numer telefonu:
77 45 79 964
77 45 24 427
Co chcę załatwić?
Złożyć wniosek o wydanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem do celów emerytalnych, rentowych i ustalenia kapitału początkowego.
Kogo dotyczy?
- pracowników zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, których organami założycielskimi był Wojewoda Opolski
- pracowników zlikwidowanych jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie lub przez niego nadzorowanych
Co przygotować?
- wypełniony wniosek
- w przypadku występowania o dokumentację w imieniu innej osoby - upoważnienie lub pełnomocnictwo do działania w jej imieniu
- w przypadku występowania o wynagrodzenie zastępcze z okresu pracy na kontraktach za granicą przed dniem 1 stycznia 1991 r. - zgodę osoby , która w tym okresie zatrudniona była w takim samym lub podobnym charakterze w jakim pracownik był zatrudniony przed wyjazdem za granicę oraz zgodę tej osoby na przetwarzanie danych osobowych. Jeżeli nie masz możliwości uzyskania zgody pracownika na udostępnienie jego dokumentacji płacowej, podaj we wniosku jego imię i nazwisko – zostaną wówczas wydane uwierzytelnione kopie dokumentów bez ujawnienia tych danych osobowych.
Wymagane dokumenty
-
wniosek o wydanie zaświadczenia
-
oświadczenie dotyczące wynagrodzenia zastępczego
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych składającego ww. oświadczenie.
Jak wypełnić dokumenty?
Wniosek, oświadczenie i zgodę należy wypełnić komputerowo, maszynowo lub odręcznie (czytelnie).
Miejsce składania dokumentów:
- Opolski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Urzędu
Oddział Organizacji i Zarządzania Dokumentami
45-082 Opole, ul. Piastowska 14
Kancelaria Ogólna pok. nr 151 - Opolski Urząd Wojewódzki
Archiwum Akt Przedsiębiorstw Zlikwidowanych
45-231 Opole, ul. Oleska 125
Ile muszę zapłacić?
Za złożenie wniosku i wydanie wskazanych we wniosku dokumentów nic nie zapłacisz.
Jaki jest czas realizacji?
Wniosek załatwimy bez zbędnej zwłoki, w przypadku przygotowania większej ilości kserowanej dokumentacji nie później niż w ciągu miesiąca.
Link do usługi na Platformie ePUAP
Materiały
Wniosek o wydanie kserokopii dokumentacji osobowo-płacowejWniosek_o_wydanie_kserokopii_dokumentacji_osobowo-płacowej_2024.docx 0.02MB
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU19830380173
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 14.09.2020 14:27 Joanna Wiesiołek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Biuro Obsługi Urzędu
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Archiwum Zakładowe | 7.0 | 23.05.2024 12:12 Joanna Wiesiołek |
Archiwum Zakładowe | 6.0 | 07.05.2024 15:13 Joanna Wiesiołek |
Archiwum Zakładowe | 5.0 | 20.05.2022 15:27 Joanna Zajdel |
Archiwum Zakładowe | 4.0 | 20.05.2022 15:25 Joanna Zajdel |
Archiwum Zakładowe | 3.0 | 03.11.2020 12:34 Joanna Wiesiołek |
Archiwum Zakładowe | 2.0 | 29.10.2020 12:10 Joanna Wiesiołek |
Archiwum Zakładowe | 1.0 | 14.09.2020 14:27 Joanna Wiesiołek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP