Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Dostawa materiałów biurowych w 2023 roku na potrzeby Kontrolera Krajowego Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020
- Status zamówienia: Aktualne
- Numer zamówienia:IN.IV.3144.3.2023
- Data rozpoczęcia: 28.08.2023
- Data zakończenia: 06.09.2023
- Jednostka publikująca:Opolski Urząd Wojewódzki
- Opis zamówienia:Dostawa materiałów biurowych w 2023 roku na potrzeby Kontrolera Krajowego Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego
Materiały
Zapytanie_ofertowe_28.09.2023Zapytanie_ofertowe_28092023.pdf 0.41MB klauzula informacyjna
Zał_nr_1_-_klauzula_informacyjna.pdf 0.12MB formularz ofertowy
Zał_nr_2_-_formularz_ofertowy.docx 0.07MB zestawienie zamawianego asortymentu
Zał_nr_3_-_zestawienie_zamawianego_asortymentu.pdf 0.16MB Odpowiedź na zapytanie
Skan_odpowiedzi_na_pytanie.pdf 0.39MB Zawiadomienie o wyborze dostawcy
Zawiadomienie_o_wyborze.pdf 0.37MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 28.08.2023 10:58 Małgorzata Zagaja
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Justyna Sperczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa materiałów biurowych w 2023 roku na potrzeby Kontrolera Krajowego Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 | 3.0 | 14.09.2023 15:26 Małgorzata Zagaja |
Dostawa materiałów biurowych w 2023 roku na potrzeby Kontrolera Krajowego Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 | 2.0 | 31.08.2023 13:32 Małgorzata Zagaja |
Dostawa materiałów biurowych w 2023 roku na potrzeby Kontrolera Krajowego Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 | 1.0 | 28.08.2023 10:58 Małgorzata Zagaja |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP