Tytuł/stanowisko: Dyspozytor Medyczny w Wydziale Zdrowia
Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydatów na stanowisko: dyspozytora medycznego w Wydziale Zdrowia
Wykształcenie:
Średnie
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
31-08-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataBartosz Sosnowski zam. Rudniki
Maciej Matkowski zam. Wierzbie
Informacje o ofercie
- Liczba stanowisk pracy: 6
- Wymiar etatu: pełny etat lub część
- Praca w Opolu przy ul. Mickiewicza 1, praca w budynku na parterze
- Nietypowe godziny pracy (system zmianowy w tym dyżury w porze nocnej, praca w święta)
- Wyjazdy służbowe
- Częste kontakty zewnętrzne
- Praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusu służby cywilnej
- Praca w systemie zmianowym 12/24 h
- Praca przez 365 dni w roku - dyspozytornia medyczna funkcjonuje również w dni wolne, niedzielę i święta, w porze nocnej
Zakres obowiązków
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń alarmowych lub powiadomień o zdarzeniach, będących stanem nagłego zagrożenia zdrowotnego;
- Ustalenie priorytetów i nadawanie kodu pilności zgłoszeń oraz dysponowanie zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia;
- Instruowanie o sposobie udzielania pierwszej pomocy osobie, u której podejrzewa się stan nagłego zagrożenia zdrowotnego, do czasu przybycia zespołu ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia;
Inne zadania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie ramowych procedur obsługi zgłoszeń alarmowych i powiadomień o zderzeniach przez dyspozytora medycznego (Dz.U. z dnia 19 sierpnia 2019 r. poz.1703) i w Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym (zm. Dz. U. z 2023 r. poz.1541)
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Opole ul. Mickiewicza 1
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wymagane dla pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego
- doświadczenie zawodowe: 3-letnie doświadczenie w realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego lub w zespole ratownictwa medycznego, lotniczym zespole ratownictwa medycznego, szpitalnym oddziale ratunkowym, oddziale anestezjologii i intensywnej terapii lub w izbie przyjęć szpitala posiadającego oddział anestezjologii i intensywnej terapii, oddział chorób wewnętrznych, oddział chirurgii ogólnej oraz oddział ortopedii lub ortopedii i traumatologii.
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z aktami wykonawczymi, o Systemie Powiadamiania Ratunkowego wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), analityczne myślenie, odporność na stres, organizacja pracy własnej, skuteczna komunikacja.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za nieumyślne przestępstwo i niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu.
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego, ul. Piastowska 14 45-082 Opole, p. 251
- Telefon: 519 181 423, 519 640 656
- Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.04.2024 08:49 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Wakuła
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dyspozytor medyczny w Wydziale Zdrowia | 3.0 | 20.09.2024 15:06 Katarzyna Branicka |
Dyspozytor medyczny w Wydziale Zdrowia | 2.0 | 29.07.2024 14:38 Katarzyna Branicka |
Dyspozytor medyczny w Wydziale Zdrowia | 1.0 | 10.04.2024 08:49 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP