W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami, oddział Inwestycji i Administracji, Biuro Obsługi Urzędu, Numer ogłoszenia 139810 z dnia 05.07.2024r.

Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydata na stanowisko Inspektora w Biurze Obsługi Urzędu, Oddział Inwestycji i Administracji

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 15-07-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Małgorzata Sobejko

zam. Kępa

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 139810

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

 

Warunki pracy:

  • praca w siedzibie Urzędu,
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

1. Gospodaruje nieruchomościami w zakresie:

  • przygotowuje i zawiera umowy związane z oddawaniem w najem, użycza lub dzierżawi obiekty własne i lokale innym jednostkom lub osobom wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód,
  • przygotowuje i zawiera umowy związane z najmowaniem lokali na  potrzeby własne urzędu,

2. Administruje budynki i lokale Urzędu, a w szczególności: 

  • rozlicza opłaty, wynikające z zawartych umów najmu, użyczenia lub dzierżawy- wnioskuje do Oddziału Księgowości o naliczenie obciążeń wynikających z w/w umów,

3. Prowadzi sprawy związane z:

  • obliczaniem wysokości oraz regulowaniem należności z tytułu podatków od nieruchomości,
  • ponoszeniem opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  • Analizuje koszty utrzymania poszczególnych nieruchomości Urzędu oraz udział w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu kosztów eksploatacyjnych przypadających na Urząd i na poszczególnych użytkowników obiektów podlegających Urzędowi oraz uczestniczy w planowaniu wydatków w zakresie ponoszenia opłat wynikających z zawarcia umów,
  • Prowadzi ewidencję nieruchomości Urzędu oraz ewidencję umów dot. nieruchomości przekazanych w najem, użyczenie lub dzierżawę,
  • Sporządza dokumenty statystyczne GUS w zakresie realizowanych obowiązków,
  • Zastępstwo na stanowisku ds. rozliczania nieruchomości oraz uczestniczy w zespołach spisowych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole, ul. Piastowska 14

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie,
  • Znajomość przepisów:  Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeksu Postępowania Administracyjnego w wymaganym zakresie, Ustawy o służbie cywilnej, 
  • Biegła obsługa pakietu Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i kreatywność,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, inne,
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej,
  • Przeszkolenie w zakresie administrowania nieruchomościami.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz  (dokumenty dodatkowe):

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj do 15 lipca 2024 r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139810"

na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole 

Decyduje data: wpływ oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.07.2024 17:02 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami, oddział Inwestycji i Administracji, Biuro Obsługi Urzędu, Numer ogłoszenia 139810 2.0 29.08.2024 12:06 Katarzyna Branicka
Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami, oddział Inwestycji i Administracji, Biuro Obsługi Urzędu, Numer ogłoszenia 139810 1.0 04.07.2024 17:02 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}