Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami, oddział Inwestycji i Administracji, Biuro Obsługi Urzędu, Numer ogłoszenia 139810 z dnia 05.07.2024r.
Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydata na stanowisko Inspektora w Biurze Obsługi Urzędu, Oddział Inwestycji i Administracji
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataMałgorzata Sobejko
zam. Kępa
Informacje o ofercie
Ogłoszenie nr 139810
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Warunki pracy:
- praca w siedzibie Urzędu,
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
1. Gospodaruje nieruchomościami w zakresie:
- przygotowuje i zawiera umowy związane z oddawaniem w najem, użycza lub dzierżawi obiekty własne i lokale innym jednostkom lub osobom wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód,
- przygotowuje i zawiera umowy związane z najmowaniem lokali na potrzeby własne urzędu,
2. Administruje budynki i lokale Urzędu, a w szczególności:
- rozlicza opłaty, wynikające z zawartych umów najmu, użyczenia lub dzierżawy- wnioskuje do Oddziału Księgowości o naliczenie obciążeń wynikających z w/w umów,
3. Prowadzi sprawy związane z:
- obliczaniem wysokości oraz regulowaniem należności z tytułu podatków od nieruchomości,
- ponoszeniem opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Analizuje koszty utrzymania poszczególnych nieruchomości Urzędu oraz udział w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu kosztów eksploatacyjnych przypadających na Urząd i na poszczególnych użytkowników obiektów podlegających Urzędowi oraz uczestniczy w planowaniu wydatków w zakresie ponoszenia opłat wynikających z zawarcia umów,
- Prowadzi ewidencję nieruchomości Urzędu oraz ewidencję umów dot. nieruchomości przekazanych w najem, użyczenie lub dzierżawę,
- Sporządza dokumenty statystyczne GUS w zakresie realizowanych obowiązków,
- Zastępstwo na stanowisku ds. rozliczania nieruchomości oraz uczestniczy w zespołach spisowych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie,
- Znajomość przepisów: Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeksu Postępowania Administracyjnego w wymaganym zakresie, Ustawy o służbie cywilnej,
- Biegła obsługa pakietu Office,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Samodzielność i kreatywność,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, inne,
- Staż pracy co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej,
- Przeszkolenie w zakresie administrowania nieruchomościami.
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych).
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do 15 lipca 2024 r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139810"
na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Decyduje data: wpływ oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 77 45 24 255, 77 45 24 215
- Adres: ul. Piastowska 14, Opole
Materiały
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHSC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.07.2024 17:02 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami, oddział Inwestycji i Administracji, Biuro Obsługi Urzędu, Numer ogłoszenia 139810 | 2.0 | 29.08.2024 12:06 Katarzyna Branicka |
Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami, oddział Inwestycji i Administracji, Biuro Obsługi Urzędu, Numer ogłoszenia 139810 | 1.0 | 04.07.2024 17:02 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP