Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataWynik naboru na stanowisko Inspektor w Biurze Obsługi Urzędu ogłoszenie nr 121158 z dnia 25 maja 2023r.
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 121158 z dnia 25 maja 2023 r.
Nazwa stanowiska: Inspektor
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydata : Bartosz Strzałka zam. Opole
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Urzędu,
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy,
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na II piętrze budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Gospodarowanie nieruchomościami w zakresie prowadzonych spraw związanych z : przejmowaniem i zbywaniem obiektów na potrzeby Urzędu; udostępnianiem i oddawaniem w najem lub dzierżawę własnych obiektów i lokali innym jednostkom i osobom; najmowaniem lokali na potrzeby własne Urzędu
- Administrowanie budynkami i lokalami Urzędu, a w szczególności: prowadzenie szczegółowej ewidencji nieruchomości, lokali i pomieszczeń Urzędu oraz lokali i pomieszczeń przekazanych w użytkowanie jednostkom zewnętrznym w obiektach OUW; sporządzanie projektów umów najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości Urzędu lub nieruchomości użytkowanych przez Urząd, prowadzenie ich ewidencji oraz kontrola ich realizacji, w tym rejestrowanie umów w Centralnym Rejestrze umów; analiza kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości Urzędu
- Współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie postępowań centralnych i wspólnych, w tym realizacja umów wykonawczych
- Współudział w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu kosztów eksploatacyjnych przypadających na Urząd i na poszczególnych użytkowników obiektów podlegających pod Urząd i ich analiza oraz wnioskowanie do Oddziału księgowości o naliczanie obciążeń wynikających z zawartych umów, uczestniczenie w planowaniu wydatków Urzędu w zakresie opłat wynikających z zawartych umów
- Prowadzenie spraw związanych z obliczaniem wysokości oraz regulowaniem należności z tytułu podatków od nieruchomości za obiekty użytkowane przez Urząd oraz z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi
- Sprawozdawczość statystyczna do GUS w zakresie realizowanych obowiązków
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne, administracyjne lub techniczne
- Znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami; ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej.
- Umiejętność biegłej obsługi pakietu Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność i kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- Dodatek za wysługę lat,
- Nagrody Jubileuszowe,
- Przedświąteczna pomoc finansowa,
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek,
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121158" dostarcz na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko... - nr ogłoszenia ...."
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku)
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
- Telefon: 774524327
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUWPrzetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.05.2023 00:04 Malwina Kajda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor do spraw: administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji | 2.0 | 22.06.2023 13:31 Katarzyna Branicka |
Inspektor do spraw: administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji | 1.0 | 25.05.2023 00:04 Malwina Kajda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP