Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział Paszportów
Dyrektor Generalny ogłasza nabór:
Wykształcenie:
Średnie
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
23-05-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataDorota Maślanka zam. Opole
Informacje o ofercie
Ogłoszenie numer 137439 / 10.05.2024
- praca w siedzibie Urzędu
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- zagrożenie korupcją
- permanentna obługa klientów
- stres,presja czasu, równoczesna obsługa klientów
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- 1. Obsługuje klientów Oddziału Paszportów w zakresie przyjmowania wniosków o wydanie dokumentów paszportowych i wydawania dokumentów paszportowych w tym:
- ustala tożsamość osoby wnioskującej i sprawdza wniosek pod względem formalnym, nalicza należną opłatę paszportową,
- przetwarza dane osobowe w Paszportowym Systemie Obsługi Obywateli (PS2O),
- przyjmuje i weryfikuje dodatkowe dokumenty niezbędne do wydania paszportu,
- weryfikuje tożsamość rodzica/opiekuna,
- pobiera i wprowadza dane biometryczne,
- przetwarza w systemie PS2O dane o paszportach utraconych, zniszczonych i wymienianych,
- sprawdza w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
- weryfikuje dane osobowe i biometryczne zawarte w paszporcie,
- anuluje paszporty przekładane przez klientów i potwierdza status wydania paszportu w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
- 2. Prowadzi depozyt dokumentów paszportowych tj.
- weryfikuje zgodność danych zawartych w książeczce paszportowej z danymi we wniosku paszportowym oraz kompletuje z wnioskami gotowe paszporty otrzymane z Centrum Personalizacji Dokumentów,
- wczytuje do systemu paszportowego dane zawarte w mikroprocesorze zamieszczonym w książeczce paszportowej,
- odpowiada za depozyt dokumentów paszportowych przygotowanych do wydania,
- 3. Prowadzi ewidencje wniosków po wydaniu dokumentów paszportowych ( kartotekę paszportowa ) tj.
- włącza do ewidencji wnioski po wydaniu dokumentu paszportowego, kompletując je z dokumentacją dotyczącą wydania pozostałych paszportów,
- korzysta z archiwalnych dokumentów zgromadzonych w ewidencji,
- okresowo dokonuje relokacji zasobów ewidencji,
- Udziela informacji klientom w zakresie spraw paszportowych : bezpośrednio na hali obsługi, telefonicznie i poprzez email,
- Przyjmuje pisemne oświadczenia dotyczące różnych spraw paszportowych( zgłoszenia utraty paszportu, informacje o zgonie posiadacza paszportu, oświadczenia o rezygnacji z realizacji wniosku paszportowego,
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
ul. Ozimska 19, 46-020 Opole
Wymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych do ustawy.
- Otwartość do klientów, uprzejmość, odporność na stres.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i zrozumiały.
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Przeszkolenie z obsługi paszportowego systemu informatycznego
- Znajomość przepisów w zakresie: kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
- Ustawy o aktach stanu cywilnego.
- Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
- Doświadczenie w pracy z klientami.
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub poźniej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
Co oferujemy
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość
- indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od:2024-06-01
Aplikuj
do 23 maja 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137439"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
- Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 77 4524502
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.05.2024 00:09 Ewa Buryś
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewa Buryś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor do spraw obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział Paszportów | 2.0 | 26.06.2024 13:38 Katarzyna Branicka |
Inspektor do spraw obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział Paszportów | 1.0 | 10.05.2024 00:09 Ewa Buryś |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP