W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: inspektor Do spraw: obsługi obywateli polskich i cudzoziemców w zakresie nabycia i zrzeczenia obywatelstwa polskiego oraz prowadzenia spraw dotyczących repatriacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, Oddział Spraw Obywatelskich oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-09-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Olga Wandrasz, zam. Opole

Informacje o ofercie

Ogłoszenie numer 142430 z dnia 10.09.2024  

liczba stanowisk: 1

wymiar etatu: 1

  • Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. 
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu:  drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Przegląda i analizuje dokumenty zgromadzone w sprawie o nadanie obywatelstwa polskiego oraz zrzeczenia się obywatelstwa polskiego, jak również proponuje i przygotowuje projekty opinii w tych sprawach.
  • Prowadzi postepowania w zakresie uznania za obywatela polskiego, jak również proponuje i przygotowuje projekty decyzji w tych sprawach.
  • Prowadzi posętpowania w zakresie poświadczania posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego, jak również proponuje i przygotowuje projekty decyzji w tych sprawach.
  • Opracowuje i przygotowuje kompleksową dokumentację dotyczącą podpisania przez wojewodę i gminę porozumień na udzielenie gminie dotacji na rzecz repatriacji.
  • Przeprowadza w organach samorządowych kontrole z zasadności i celowości wydatkowania dotacji celowej przekazanej gminom na pokrycie wydatków związanych z remontem i adaptacją lokali mieszkalnych dla repatriantów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
45-082 Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów w zakresie: kpa, ustawy o obywatelstwie polskim, ustawy o repatriacji, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych oraz stresowych.
  • Komunikatywność.
  • Wnikliwość, rzetelność i samodzielność.
  • Umiejętność współpracy z innymi pracownikami.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy w administracji publicznej
  • Przeszkolenie z obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
  • Znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

·        Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·        Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·        Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·        Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·        Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·        Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·        Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·        Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·        Nagrody jubileuszowe;

·        Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·        Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·        Przedświąteczna pomoc finansowa;

·        Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·        Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·        Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Pracę możesz rozpocząć od:2024-10-01

Aplikuj

do 20 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 142430"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524502
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.09.2024 00:13 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Buryś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
inspektor Do spraw: obsługi obywateli polskich i cudzoziemców w zakresie nabycia i zrzeczenia obywatelstwa polskiego oraz prowadzenia spraw dotyczących repatriacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, Oddział Spraw Obywatelskich oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych 2.0 10.10.2024 08:09 Katarzyna Branicka
inspektor Do spraw: obsługi obywateli polskich i cudzoziemców w zakresie nabycia i zrzeczenia obywatelstwa polskiego oraz prowadzenia spraw dotyczących repatriacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, Oddział Spraw Obywatelskich oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych 1.0 10.09.2024 00:13 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}