W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw: gospodarki nieruchomościami- przekazywanie kościelnym osobom prawnym gruntów rolnych Skarbu Państwa w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Gospodarki Nieruchomościami i Mienia Zabużańskiego

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-09-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Nabór zakończony wyborem kandydatki- Katarzyny Woźniakowskiej, Opole

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 126022 z 28.08.2023 r.

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy:

  • Praca w siedzibie Urzędu
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • przygotowuje decyzje o nieodpłatnym przekazaniu gruntów rolnych Skarbu Państwa na własność kościelnych osób prawnych
  • przygotowuje protokoły przekazania lasów oraz gruntów przeznaczonych do zalesienia w zarząd Lasów Państwowych
  • obsługuje klientów udzielając w ramach przeprowadzonych postępowań należytych i wyczerpujących informacji, wskazówek, informacji w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami, a także informuje o konieczności podjęcia określonych działań
  • przygotowuje decyzje w przedmiocie stwierdzenia nabycia z mocy prawa mienia (nieruchomości) Skarbu Państwa bądź w sprawach jego przekazania na rzecz właściwie terytorialnie gmin-komunalizacja
  • przygotowuje decyzje w przedmiocie stwierdzenia nabycia z mocy prawa nieruchomości rolnych Skarbu Państwa na rzecz właściwych terytorialnie gmin

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej
  • znajomość ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy
  • znajomość ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa
  • znajomość ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach
  • znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 1997r. o zmianie ustawy o lasach oraz o zmianie niektórych ustaw
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji
  • umiejętność korzystania z urządzeń biurowych oraz oprogramowania komputerowego
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej lub 6 miesięcy w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami

Wymagane dokumenty

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody Jubileuszowe
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj do: 8.09.2023 r.

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126022" na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole 

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.08.2023 00:14 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Micherda-Kisiel
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości nr 126022 z dnia 28.08.2023 2.0 03.10.2023 14:16 Katarzyna Branicka
Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości nr 126022 z dnia 28.08.2023 1.0 28.08.2023 00:14 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}