W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki do spraw: administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 24-11-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatów

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 144947 z dnia 14.11.2024r.

Liczzba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy: 

  • Praca w siedzibie Urzędu
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na IV piętrze budynku, winda, podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Zagrożenie korupcją

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi postępowania w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, sieci przesyłowych i linii kolejowej łącznie z przygotowywaniem do akceptacji projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji i o pozwoleniu na budowę
  • Prowadzi postępowania w sprawach: zezwoleń na realizację inwestycji drogowej (dróg krajowych i wojewódzkich), pozwoleń na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych jako organ I instancji
  • Prowadzi postępowania z zakresu administracji architektoniczno – budowlanej, jako organu I instancji łącznie z przygotowaniem i przedłożeniem do akceptacji projektów decyzji w sprawie pozwoleń na budowę i innych pism w odniesieniu do obiektów i robót
  • Rozpatruje zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę
  • Uczestniczy w czynnościach inspekcyjnych kontrolnych na wezwanie organu nadzoru budowlanego

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe architektura, urbanistyka
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie : ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu,
  • Posiadane umiejętności: umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność korzystania z urządzeń biurowych i programów komputerowych w tym pakiet MS Office, umiejętność pracy w zespole.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

• Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
• Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
• Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
• Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
• Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
• Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• Nagrody jubileuszowe;
• Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
• Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
• Przedświąteczna pomoc finansowa;
• Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
• Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj

do 24 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144947"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

77 45 24 504, 77 45 24 130

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Informacje o dostępności

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 77 45 24 504, 77 45 24 130
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.11.2024 00:03 Dorota Kulpa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Kulpa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
inspektor wojewódzki do spraw: administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury 2.0 05.12.2024 14:00 Katarzyna Branicka
inspektor wojewódzki do spraw: administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury 1.0 14.11.2024 00:03 Dorota Kulpa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}