Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki do spraw: kontroli, skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru / Oddział Organizacji, Konstroli i Skarg
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr 122214 z dnia 13 czerwca 2023 r.
Nazwa stanowiska: Inspektor wojewódzki
Wyniki naboru: nabór zakończony bez wyboru kandydata.
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Zakres obowiązków
- Rozpatruje skargi, wnioski i petycje w celu zmniejszenia ilości skarg na działanie administracji publicznej oraz sprawuje bieżący nadzór nad organizacją przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i petycji przez pracowników wydziałów Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, jednostki zespolonej administracji rządowej w województwie oraz organy jednostek samorządu terytorialnego.
- Wykonywanie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w wydziałach OUW, jednostkach zespolonej administracji rządowej w województwie oraz organach jednostek samorządu terytorialnego.
- Przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków.
- Prowadzi centralny rejsestr skarg i wniosków wpływających do Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Dokonuje rocznej analizy skarg i wniosków załatwionych przez OUW, jednostki wojewódzkiej administracji zespolonej oraz jednostki podległe Wojewodzie.
- Dokonuje kwartalnych analiz skarg i wniosków załatwionych przez OUW, prowadząc bieżący monitoring załatwiania skarg i wniosków.
- Realizuje zadania związane z kontrolą działalności związków spółek wodnych oraz związków spółek wałowych w tym: powoływaniem zarządu komisarycznego, rozwiązywaniem związku spółek oraz wyznaczeniem likwidatora oraz wnioskowaniem o wykreślenie związku spółek z systemu informacji gospodarki wodnej.
- Zastępuje pracownika sekretariatu w zakresie odbierania, ewidencjonowania i przekazywanie właściwym komórkom i pracownikom korespondencję wpływającą do Wydziału, przy pomocy elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją.
- Podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale poprzez: wykonywanie pierwszej dekretacji zgodnie z upoważnieniem dyrektora Wydziału, oddzielanie i przekazywanie na skład chronologiczny dokumentów wpływających w sprawach elektronicznych, wydruk i przekazywanie do podpisu dyrektora papierowych egzemplarzy pism w teczkach elektronicznych wychodzących na zewnątrz w postaci papierowej, wysyłanie korespondencji ze skrzynki wydziałowej oraz przez e-PUAP.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (w tym pół roku w obszarze związanym z przeprowadzaniem kontroli w administracji rządowej)
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej m.in: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków, instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w urzędach administracji publicznej
- Umiejętność interpretowania przepisów prawnych, a także analizy i syntezy informacji, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność skutecznego komunikowania oraz posługiwania się edytorem tekstów oraz przeprowadzania dokumentacji skargowej w formie elektronicznej
- Umiejętność pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych szczególnie w kontaktach z "trudnym klientem" i interesantem w sekretariacie wydziału
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Asertywność, umiejętność argumentowania i przekonywania, bardzo dobra znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentami
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Dodatek za wysługę lat
- Nagrody jubileuszowe
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
- Przedświąteczna pomoc finansowa
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieooprocentowanych pożyczek
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy na stanowisko Inspektor wojewódzki - ogłoszenie nr 122214" dostarcz na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Decyduje data: wpływu ofert do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
- Telefon: 774524432
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUWPrzetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.06.2023 00:05 Anna Staromiejska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor wojewódzki do spraw: kontroli, skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru / Oddział Organizacji, Konstroli i Skarg | 2.0 | 26.06.2023 10:01 Katarzyna Branicka |
Inspektor wojewódzki do spraw: kontroli, skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru / Oddział Organizacji, Konstroli i Skarg | 1.0 | 13.06.2023 00:05 Anna Staromiejska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP