Tytuł/stanowisko: Inspektor Wojewódzki do spraw: Organizacyjnych i finansowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego nr naboru 133670
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Wykształcenie:
Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
26-02-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatówInformacje o ofercie
Miejsce pracy: Opole, ul. Oleska 123
Liczba stanowiski : 1
Standardowy zestaw komputerowy
Praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Sporządza projekty grafików operatorów numerów alarmowych, a także projekty rozliczeń godzin ich pracy i przekazuje je swoim przełożonym do akceptacji
- Wykonuje analizy, sporządza informacje związane z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego
- Rejestruje korespondencję wpływającą bezpośrednio do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w systemie
- Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
- Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej Centrum Powiadamiania Ratunkowego
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw administracyjnych, szkoleniowych, finansowych i organizacyjnych
- Uczestniczy w organizacji spotkań z podmiotami ratowniczymi
- Uczestniczy w planowaniu szkoleń pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego
- Realizuje zadania z zakresu spraw finansowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego (plany finansowe, rejestr faktur, nadzorowanie zakupów, dokonywanie zmian w rzeczowych planach finansowych, prowadzenie budżet Oddziału)
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Opole, Ul. Oleska 123
Wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata administracja publiczna lub finanse publiczne
- Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych ważne w OUW, lub oświadczenie na wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Umiejętności: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, obsługi komputera w tym pakietu Office, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres, umiejętności negocjacyjne
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o: systemie powiadamiania ratunkowego i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie, wojewodzie i administracji rządowej w województwie, służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeks pracy, finansach publicznych, ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok obszar systemu powiadamiania ratunkowego
- Umiejętności: umiejętność szybkiego uczenia się, samoorganizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od
- udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu
- będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do 26 lutego 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr .........." na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Ditmar Kurzał
- Telefon: 77 421 68 32
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 14.02.2024 07:55 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Edyta Bach-Starzecka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor Wojewódzki do spraw: Organizacyjnych i finansowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej | 2.0 | 25.03.2024 11:16 Katarzyna Branicka |
Inspektor Wojewódzki do spraw: Organizacyjnych i finansowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej | 1.0 | 14.02.2024 07:55 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP