Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony, szkolenia obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataDariusz Sala
Informacje o ofercie
Ogłoszenie nr 138294 z dnia 29.05.2024 r.
- praca w siedzibie Urzędu i w terenie
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- permanentna obsługa klientów zewnetrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Opracowuje plany ćwiczeń obronnych. Koordynuje opracowanie planów ćwiczeń obronnych w organach administracji samorządowej; rozlicza refundację ćwiczeń obronnych realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
- Organizuje ćwiczenia doskonalące, gry decyzyjne oraz treningi szczebla wojewódzkiego służące doskonaleniu praktycznych umiejętności realizowania zadań obronnych.
- Prowadzi zbiorczą dokumentację planów akcji kurierskiej; opracowuje założenia i schemat akcji kurierskiej dla terenu województwa oraz udziela pomocy merytorycznej i szkoli jednostki samorządu terytorialnego w zakładaniu i prowadzeniu dokumentacji akcji kurierskiej. Kontroluje prawidłowość i aktualność dokumentacji w zakresie organizacji i przebiegu akcji kurierskiej.
- Opracowuje projekt rocznego planu finansowego w zakresie dotacji celowych dla jednostek samorządu terytorialnego na realizację ćwiczeń doskonalących, treningów akcji kurierskiej
- Prowadzi sprawy dotyczące świadczeń osobistych i rzeczowych przewidzianych do realizacji na obszarze województwa, rozpatruje odwołania od decyzji, jako organ II instancji, w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie obronności
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "TAJNE" ważne w OUW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE"
- Kompetencje: umiejętności organizatorskie, komunikatywność i kontaktowość społeczna, umiejętność prowadzenia rozmów, przekonywania i negocjacji, wrażliwość ekonomiczna i myślenie ekonomiczne, wyważona opcja na zadania, umiejętność całościowego postrzegania i kojarzenia, asertywność, wysoki potencjał intelektualny, umiejętność pracy w stresie
- Znajomość ustaw i ich aktów wykonawczych: o obronie Ojczyzny, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz kpa
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- znajomość ustaw i rozporządzeń wykonawczych do ustaw: o działaniach antyterrorystycznych; o zarządzaniu kryzysowym; o stanie wojennym i kompetencjach naczelnego dowódcy SZ; o stanie wyjątkowym; prawo zamówień publicznych.
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- przeszkolenie wojskowe
- przeszkolenie w zakresie zawodowa służba wojskowa powyżej 10 lat
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "TAJNE" ważne w OUW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE"
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
· Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
· Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
· Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
· Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
· Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
· Nagrody jubileuszowe;
· Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
· Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
· Przedświąteczna pomoc finansowa;
· Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj
do 9 czerwca 2024
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138294"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
774524612
- Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524612
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 29.05.2024 00:02 Agnieszka Micherda - Kisiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony szkolenie obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego | 3.0 | 01.07.2024 11:07 Katarzyna Branicka |
Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony szkolenie obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego | 2.0 | 29.05.2024 09:24 Katarzyna Branicka |
Inspektor wojewódzki ds. akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz obrony szkolenie obronnego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego | 1.0 | 29.05.2024 00:02 Agnieszka Micherda - Kisiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP