Tytuł/stanowisko: Inspektor Wojewódzki ds. administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Oferty kandydatek/kandydatów nie spełniły wymagań formalnychInformacje o ofercie
Ogloszenie nr 140486 z dnia 20.07.2024
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
- Praca w siedzibie Urzędu
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Zagrożenie korupcją
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Prowadzi postępowania w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, sieci przesyłowych i linii kolejowej łącznie z przygotowywaniem do akceptacji projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji i o pozwoleniu na budowę
- Prowadzi postępowania w sprawach: zezwoleń na realizację inwestycji drogowej (dróg krajowych i wojewódzkich), pozwoleń na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych jako organ I instancji
- Prowadzi postępowania z zakresu administracji architektoniczno – budowlanej, jako organu I instancji łącznie z przygotowaniem i przedłożeniem do akceptacji projektów decyzji w sprawie pozwoleń na budowę i innych pism w odniesieniu do obiektów i robót
- Rozpatruje zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę
- Uczestniczy w czynnościach inspekcyjnych kontrolnych na wezwanie organu nadzoru budowlanego
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe architektura, urbanistyka
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej
- Znajomość przepisów prawa w zakresie : ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu,
- Posiadane umiejętności: umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność korzystania z urządzeń biurowych i programów komputerowych w tym pakiet MS Office, umiejętność pracy w zespole.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
· Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
· Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
· Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
· Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
· Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
· Nagrody jubileuszowe;
· Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
· Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
· Przedświąteczna pomoc finansowa;
· Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj
do 30 lipca 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140486"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Dokumenty należy złożyć do: 30.07.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 77 45 24 504, 77 45 24 130
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHSC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.07.2024 00:09 Dorota Kulpa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor Wojewódzki ds.administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury | 2.0 | 09.08.2024 11:45 Zbigniew Dychus |
Inspektor Wojewódzki ds.administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury | 1.0 | 20.07.2024 00:09 Dorota Kulpa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP