W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula Informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w systemie powiadamiania ratunkowego

Wypełniając obowiązek informacyjny określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) informujemy, że:

Tożsamość Administratora

Współadministratorami są:

  1. Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę   w Warszawie (02-591) przy ul Stefana Batorego 5
  2. Wojewoda Opolski, mający siedzibę w Opolu (45-082) przy ul. Piastowskiej 14

Dane Kontaktowe Administratora

  1. Z Administratorem – Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa
  2. Z Administratorem – Wojewodą Opolskim można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel.77 45 24 125, email: bok@opole.uw.gov.pl

Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych

  1. Administrator – Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@mswia.gov.pl .
  2. Administrator – Wojewoda Opolski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@opole.uw.gov.pl

Cele Przetwarzania I Podstawa Prawna Informacja O Dowolności Lub Obowiązku Podania Danych

Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania zadań Centrum Powiadamiania Ratunkowego, tj. przyjmowania i obsługi zgłoszeń alarmowych,
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 1 i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego. W powyższym zakresie podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji Pani / Pana sprawy.

Odbiorcy Danych

Pani / Pana dane osobowe będą udostępnione tylko podmiotom upoważnionym na podstawie ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego.

Przekazanie Danych Osobowych Do Państwa Trzeciego Lub Organizacji Międzynarodowej

Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Okres Przechowywania Danych

Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane w formie elektronicznej w systemie teleinformatycznym przez okres 3 lat od momentu zarejestrowania zgłoszenia.
Po upływie tego terminu dane są usuwane.

Prawa Podmiotów Danych

W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani / Panu prawo:

  • dostępu do treści swoich  danych na podstawie art. 15 RODO. Osoba występująca
    z żądaniem jest zobowiązana do podania informacji o okolicznościach zdarzenia, którego
    to żądanie dotyczy, w tym daty, miejsca zdarzenia oraz nr telefonu, z którego zostało wykonane połączenie dotyczące powiadomienia o zdarzeniu.
  • do usunięcia danych po upływie 3 lat od momentu zarejestrowania zgłoszenia

Prawo Wniesienia Skargi Do Organu Nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

{"register":{"columns":[]}}