W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie naboru na stanowisko administrator SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej z dnia 6 marca 2023r.

Dyrektor Generalny Opolskiego  Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje  kandydatów na stanowisko administratora SWD PRM  w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej.                                                                   

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 0,5-1

Miejsce wykonywania pracy: Opole ul. Mickiewicza 1

Adres urzędu:
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  1. Nadzorowanie prawidłowego działania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM).
  2. Monitorowanie i nadzorowanie stanu zainstalowanego sprzętu teleinformatycznego przekazanego przez dysponentów zespołów ratownictwa medycznego do sprawnego funkcjonowania Systemu Wspomagania Decyzji Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  3. Współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji OUW w celu wdrożenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa informacji i zarządzania systemami informatycznymi SWD PRM.
  4. Tworzenie i aktualizacja procedur niezbędnych do zapewnienia ciągłości działania SWD PRM. Bieżące nadzorowanie sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego na potrzeby SWD PRM oraz gotowość do pełnienia funkcji administratora wojewódzkiego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu wdrażania i przestrzegania zasad  bezpieczeństwa informacji i zarządzania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.
  5. Zapewnienie ciągłości pracy stanowiska pracy dyspozytorów medycznych oraz koordynatorów ratownictwa medycznego w celu zapewnienia dobowej realizacji przez nich zadań.
  6. Przeciwdziałanie oraz udział w usuwaniu skutków awarii.
  7. Szybkie reagowanie na incydenty związane z funkcjonowaniem SWD PRM
  8. Bieżąca współpraca z: Głównym Dyspozytorem Medycznym, Wojewódzkim Koordynatorem Ratownictwa Medycznego i dysponentami zespołów ratownictwa medycznego w zakresie zainstalowanej centralnie aplikacji SWD PRM oraz przekazanego sprzętu w celu prawidłowego funkcjonowania sytemu;
  9. Przygotowanie kopii nagrań dla potrzeb podmiotów zewnętrznych, obsługa rejestratora rozmów w SWD PRM i DM w celu realizacji zadań ustawowych.
  10. Testowanie nowych wersji aplikacji SWD PRM oraz sporządzania raportów określających ich przydatność, mocne i słabe strony oraz ewentualne zagrożenia.
  11. Testowanie sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu prawidłowego i optymalnego działania systemu PRM.
  12. Wspomaganie czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji, naprawy oraz wymiany sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego w dyspozytorni medycznej, miejscach stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego, zespołach ratownictwa medycznego i stanowiska lekarza koordynatora ratownictwa medycznego w celu zapewnienia ciągłego i prawidłowego funkcjonowania SWD PRM.
  13. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego przekazanego dysponentom zespołów ratownictwa medycznego w celu prawidłowego gospodarowania nim oraz powierzonego mienia, które związane jest z prawidłowym funkcjonowaniem systemu PRM
  14. Pełnienie dyżurów pod telefonem poza normatywnymi godzinami pracy.
  15. Współpraca z Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego i innymi podmiotami, w zakresie których, sprawowany jest nadzór, funkcjonowanie i obsługa SWD PRM.

Wymagania konieczne

Administratorem SWD PRM może być osoba posiadająca:

  1. wykształcenie: średnie
  2. znajomość systemów operacyjnych: Linux, Windows; konfiguracji sprzętu sieciowego; zasad bezpieczeństwa IT na poziomie ustawy o ochronie danych osobowych; technologii TCP/IP, VPN, Vol o umiejętności: konfiguracji oraz utrzymania sprzętu i systemów IT; diagnozowania awarii oraz naprawy sprzętu komputerowego; konfigurowania routingu oraz zestawienia połączeń na potrzeby bieżące; zarządzania infrastrukturą sieciową na poziomie warstwy drugiej
  3. doświadczenie zawodowe: minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań informatyka
  4. znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z aktami wykonawczymi, o Systemie Powiadamiania Ratunkowego wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego
  5. umiejętności: analityczne myślenie, odporność na stres, organizacja pracy własnej oraz dyspozycyjność, skuteczna komunikacja, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji 

 Informacje dodatkowe:

  • stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusem służby cywilnej;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
    w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Co oferujemy:

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe

Terminy i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 24 marca 2023r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Dodatkowe informacje: 519 181 423, 519 640 656

Miejsce składania dokumentów

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy – na stanowisko …."

Dane osobowe- klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: administratorem Państwa danych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 74524125, email: bok@opole.uw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: w sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail iod@opole.uw.gov.pl lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.03.2023 14:15 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Bach-Starzecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie naboru na stanowisko administrator SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej z dnia 6 marca 2023r. 1.0 06.03.2023 14:15 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}