W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie naboru na stanowisko Sekretarza w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Opolu

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu poszukuje kandydatów na stanowisko: Sekretarza w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Opolu

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Opole

Adres urzędu:
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Obsługa administracyjno - prawna Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania Niepełnosprawności, w tym prowadzenie rejestru odwołań od orzeczeń
    o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, sporządzanie orzeczeń
    o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
  • Nadzór nad trybem postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności poprzez kontrolę wydawanych decyzji pod względem formalno-prawnym,
  • Sporządzanie postanowień oraz orzeczeń i decyzji o umorzeniu postępowania,
  • Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie orzekania
    o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
  • Obsługa aplikacji EKSMOoN – Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
  • Przygotowywanie materiałów i prowadzenie szkoleń dla członków powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności,
  • Opracowywanie i sporządzanie projektu budżetu oraz planów finansowych budżetu  w zakresie dochodów i wydatków, w układzie klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym w części dotyczącej orzecznictwa o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
  • Planowanie i rozliczanie dotacji,
  • Zastępowanie przewodniczącego wojewódzkiego zespołu do spraw orzekania niepełnosprawności podczas jego nieobecności,

 

Wymagania niezbędne: 

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
  2. Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w administracji
  3. Inne kompetencje, wiedza lub umiejętności:
    • znajomość i umiejętność zastosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
    • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    • znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie orzekania
      o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
    • znajomość pozostałych  przepisów wykonawczych w zakresie orzekania
      o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,

Wymagania dodatkowe:

    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność obsługi komputera, środowiska MS Office
    • samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
    • dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, kreatywność, komunikatywność, empatia

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  2. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  3. oświadczenie kandydata o niekaralności za nieumyślne przestępstwo i niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  5. życiorys i list motywacyjny;
     

Terminy i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 30 listopada 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy – na stanowisko …"

Dane osobowe- klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: administratorem Państwa danych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 74524125, email: bok@opole.uw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: w sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail iod@opole.uw.gov.pl lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje: (77) 4524230 (77) 4524639

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2020 08:31 Katarzyna Rączka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Bach-Starzecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie naboru na stanowisko Sekretarza w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Opolu 1.0 18.11.2020 08:31 Katarzyna Rączka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}