Tytuł/stanowisko: Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataMarcin Marzec, zam. Długi Kąt
Informacje o ofercie
Liczba etatów: 4
Wymiar czasu pracy: od 0,5 etatu do 1 etatu
Zakres obowiązków
1. Przyjmowanie dyżuru poprzez:
- zapoznanie się z aktualną sytuacją
- sprawdzenie wyposażenia i sprawności działania sprzętu stanowiska operatorskiego CPR
- sprawdzenie i ciągłe monitorowanie skrzynki odbiorczej poczty elektronicznej i faksu
- Przestrzeganie na stanowisku pracy procedur obsługi zgłoszeń alarmowych oraz instrukcji i innych dokumentów wykorzystywanych w CPR, w szczególności zapisów określonych w Zasadach funkcjonowania Centrum
- Odbiór, rejestracja i przekazywanie do dyspozytorów odpowiednich służb, zgodnie z kompetencją rzeczową i miejscową, zgłoszeń alarmowych w szczególności:
- kierowanych na numery alarmowe 112, 997 i 998, a docelowo 999
- z systemów eCall
- przy wykorzystaniu innych dostępnych w centrum środków komunikacji
- od dyżurnych Policji
- od dyżurnych Państwowej Straży Pożarnej
- od dyspozytorów medycznych
- z innych centrów powiadamiania ratunkowego
- od podmiotów ratowniczych i służb zlokalizowanych poza centrum
- Zapewnienie obsługi zgłoszeń obcojęzycznych kierowanych na numer alarmowy
- Zapewnienie obsługi zgłoszeń alarmowych w przypadku awarii występujących na stanowisku pracy operatora numerów alarmowych
- Współpraca z Wydziałem Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego MSWiA w zakresie zgłaszania i usuwania awarii stanowisk pracy operatorów numerów alarmowych
- Zapewnienie wymiany informacji pomiędzy wojewódzkim koordynatorem ratownictwa medycznego, dyspozytorami Policji, Państwowej Straży Pożarnej i ratownictwa medycznego oraz wymianę informacji pomiędzy centrami i dyspozytorami innych podmiotów oraz jednostek samorządu terytorialnego realizujących zadania systemu powiadamiania ratunkowego
- Informowanie na bieżąco przełożonych oraz dyżurnego Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego o ważniejszych zdarzeniach w województwie.
- Dokonywanie oceny pracy w oparciu o kartę samooceny
- Uczestniczenie w kursach doskonalących swojego stanowiska pracy
- Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
Wymagania konieczne
- wykształcenie, co najmniej średnie
- posługiwanie się co najmniej jednym językiem obcym w stopniu komunikatywnym
- umiejętność posługiwania się sprzętem teleinformatycznym
- komunikatywność
- znajomość ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 748) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych (Dz. U. z 2021 r. poz.832), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego (Dz. U. z 2021 r. poz.897) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie zakresu informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart (Dz. U. z 2021 r. poz. 899)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- odporność na stres
Osoby zainteresowane pracą w CPR (po zakwalifikowaniu) zostaną skierowane na specjalistyczne szkolenie dla operatorów numerów alarmowych (poza osobami posiadającymi ważny certyfikat ONA). Ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia jest obligatoryjnym spełnieniem wymogów prawnych zatrudnienia na etacie operatora numerów alarmowych.
W trakcie naboru zostanie przeprowadzony test przez psychologa CPR oraz test wiedzy z zakresu wskazanych aktów prawnych i znajomości języka obcego.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzane będą m.in. scenki sytuacyjne z zakresu pracy operatora numerów alarmowych w języku obcym zadeklarowanym w dokumentach aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny z zadeklarowanym językiem obcym
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem)
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Nagrody jubileuszowe
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
- Przedświąteczna pomoc finansowa
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Informacje dodatkowe
- stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusem służby cywilnej
- praca w systemie zmianowym 12/24 h
- praca przez 365 dni w roku - centrum funkcjonuje również w dni wolne, niedziele i święta
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Telefon: 77 421 68 32
- Adres: 45-233 Opole, ul. Oleska 123
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.04.2024 11:32 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Wakuła
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia | 4.0 | 18.09.2024 14:02 Katarzyna Branicka |
Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia | 3.0 | 10.04.2024 09:04 Katarzyna Branicka |
Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia | 2.0 | 10.04.2024 08:49 Katarzyna Branicka |
Operator numerów alarmowych | 1.0 | 09.04.2024 11:32 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP