W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu poszukuje kandydatów na stanowisko: Sprzątaczka

Liczba etatów: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Opole

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

1. Codzienne sprzątanie przydzielonej powierzchni w obiektach OUW tj. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie i pastowanie podłóg oraz opróżnianie koszy na śmieci, a także pojemników niszczarek z wymianą worków foliowych, wynoszenia śmieci do kontenera na zewnątrz budynku.

2. Wycieranie kurzu: z mebli, tablic informacyjnych, listew przyściennych, ram obrazów, gniazd i kontaktów elektrycznych, urządzeń oświetleniowych, grzejników, oraz wymiatanie pajęczyny z wyjątkiem sprzętu komputerowego, drukarek i kserokopiarek znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach.

3. Dokładne czyszczenie umywalek, baterii, urządzeń sanitarnych, dozowników na mydło i ręczniki papierowe, luster, podłóg i ścian wyłożonych glazurą.

4. Wycieranie kurzu i mycie tablic informacyjnych, gaśnic i szafek hydrantowych na korytarzach OUW.

5. Mycie wszystkich okien i parapetów znajdujących się w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach w ramach potrzeb lub na polecenie przełożonego.

6. Mycie wszystkich drzwi do przydzielonych pomieszczeń, przeszklonych ścianek i drzwi w przydzielonych powierzchniach wspólnych.

7. Odkurzanie mebli tapicerowanych (krzeseł, foteli).

8. Sprzątanie wind, klatek schodowych i balustrad.

9. Uzupełnianie w toaletach pojemników na ręczniki papierowe i papier toaletowy.

10. Wietrzenie pomieszczeń w czasie sprzątania.

11. Dbanie w czasie pracy o powierzony sprzęt, środki czystości, a po jej zakończeniu zabezpieczenie powierzonego mienie przed dewastacją i kradzieżą.

12. Zgłaszanie przełożonemu ustnie lub pisemnie wszelkich zauważonych usterek, braków i uszkodzeń stwierdzonych w czasie pracy.

13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora BOU oraz Kierownika OOU lub jego Zastępcę.

 

 

Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • odpowiedzialność,
  • dobra organizacja czasu pracy.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za nieumyślne przestępstwo i niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopie innych dokumentów i oświadczeń.
  •  

Terminy i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 14 maja 2021 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy – sprzątaczka "

Dane osobowe- klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: administratorem Państwa danych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 74524125, email: bok@opole.uw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: w sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail iod@opole.uw.gov.pl lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje: (77) 4 524 224, (77) 4 524 110.

 

{"register":{"columns":[]}}