W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie naboru 2024

Wojewoda Opolski zatwierdził listę organizatorów w zakresie objęcia dopłatą przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej w ramach naboru na 2024 r.

W naborze wniosków na 2024 rok pozytywnie ocenione zostały wnioski następujących organizatorów publicznego transportu zbiorowego:

  • 28 gmin (Bierawa, Chrząstowice, Cisek, Dąbrowa, Dobrodzień, Domaszowice, Głuchołazy, Grodków, Kamiennik, Kluczbork, Korfantów, Lewin Brzeski, Łubniany, Murów, Nysa, Otmuchów, Olesno, Ozimek, Pakosławice, Pawłowiczki, Pokój, Polska Cerekiew, Popielów, Radłów, Reńska Wieś, Rudniki, Turawa i Walce);
  • trzech powiatów (Kędzierzyńsko-Kozielski, Kluczborski i Nyski);
  • dwóch związków powiatowo-gminnego – Związek Powiatowo – Gminny „Jedź z nami” członkowie związku Powiat Strzelce Opolskie, Gminy: Izbicko, Jemielnica, Kolonowskie, Leśnica, Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie, Gogolin, Zdzieszowice, Krapkowice oraz Powiatowo-Gminnym Związek Transportu „Pogranicze” członkowie związku Gminy: Prudnik, Lubrza, Głogówek, Głubczyce, Branice, Kietrz, Powiaty: głubczycki i prudnicki);

Łączna kwota dofinansowania wyżej wymienionych wniosków wynosi 32 408 851,76 zł.

Dofinansowaniem zostanie objętych 320 linii autobusowych.

W załączeniu zatwierdzona lista.

Materiały

Zestawienie wniosków podpisane
ZESTAWIENIE​_WNIOSKÓW​_2024​_podpisane.pdf 0.45MB
Zestawienie wniosków
ZESTAWIENIE​_WNIOSKÓW​_2024​_.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.12.2023 08:21 Małgorzata Kałuża-Swoboda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Justyna Sperczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie naboru 2024 1.0 29.12.2023 08:21 Małgorzata Kałuża-Swoboda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}