Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw budżetu i spraw organizacyjnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu
Dyrektor Generalny Ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Ogłoszenie nr 142882/ 20.09.2024r.
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu:1
Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie.
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Gromadzi informacje o środkach wydatkowanych na geodezję i kartografię przez starostów i marszałka województwa. Na ich podstawie dokonuje analizy i oceny sposobu wydatkowania środków przez Starostów i marszałka województwa. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości opracowuje projekty pism z zaleceniami nadzorczymi.
- Opracowuje plany budżetowe, przygotowuje wnioski o zmiany w budżecie Wojewody. Sporządza sprawozdania z realizacji budżetu Wojewody. Sporządza wnioski o przekazanie środków dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego. Przygotowuje harmonogram przekazywania środków dotacji
- Wykonuje czynności kancelaryjne.
- Przygotowuje pisma i wnioski do właściwych wydziałów OUW. Opracowuje sprawozdania i inne informacje celem rozliczenia zadań realizowanych przez WIGiK.
- Przygotowuje sprawozdania, analizy o stanie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego dla obszaru województwa opolskiego. Realizuje zadania związane z sprawozdawczością wynikająca z badań statystycznych.
- Ewidencjonuje bieżące wydatki budżetowe oraz koordynuje wykorzystanie środków budżetowych pozostających w dyspozycji WIGiK.
- Prowadzi sprawy dot. przechowywania kopii zabezpieczających baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obszaru województwa opolskiego.
- Opracowuje, publikuje i aktualizuje informacje dotyczące funkcjonowania WIGiK na stronach www i BIP Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów: Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 23 stycznia 2009r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
- Znajomość pakietu MS Office (w tym Word oraz Excel), Łatwość komunikacji – otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- umiejętność pozyskiwania, przetwarzania, analizowania, wizualizacji danych przestrzennych
- znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Benefity
· Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
· Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
· Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
· Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
· Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
· Nagrody jubileuszowe;
· Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
· Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
· Przedświąteczna pomoc finansowa;
· Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do 30 września 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 142882"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 OpoleZapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 774524456
- Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524456
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHSC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.09.2024 00:06 Agnieszka Micherda - Kisiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor do spraw budżetu i spraw organizacyjnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu | 2.0 | 14.10.2024 10:05 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw budżetu i spraw organizacyjnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu | 1.0 | 20.09.2024 00:06 Agnieszka Micherda - Kisiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP