W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor do spraw budżetu i spraw organizacyjnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 18-11-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Rogala Adam, Opole

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 144680 z dnia 7.11.2024 r. 
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1

Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie.
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. 
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

 

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Gromadzi informacje o środkach wydatkowanych na geodezję i kartografię przez starostów i marszałka województwa. Na ich podstawie dokonuje analizy i oceny sposobu wydatkowania środków przez Starostów i marszałka województwa. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości opracowuje projekty pism z zaleceniami nadzorczymi.
  • Opracowuje plany budżetowe, przygotowuje wnioski o zmiany w budżecie Wojewody. Sporządza sprawozdania z realizacji budżetu Wojewody. Sporządza wnioski o przekazanie środków dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego. Przygotowuje harmonogram przekazywania środków dotacji
  • Wykonuje czynności kancelaryjne.
  • Przygotowuje pisma i wnioski do właściwych wydziałów OUW. Opracowuje sprawozdania i inne informacje celem rozliczenia zadań realizowanych przez WIGiK.
  • Przygotowuje sprawozdania, analizy o stanie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego dla obszaru województwa opolskiego. Realizuje zadania związane z sprawozdawczością wynikająca z badań statystycznych.
  • Ewidencjonuje bieżące wydatki budżetowe oraz koordynuje wykorzystanie środków budżetowych pozostających w dyspozycji WIGiK.
  • Prowadzi sprawy dot. przechowywania kopii zabezpieczających baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obszaru województwa opolskiego.
  • Opracowuje, publikuje i aktualizuje informacje dotyczące funkcjonowania WIGiK na stronach www i BIP Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów: Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 23 stycznia 2009r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
  • Znajomość pakietu MS Office (w tym Word oraz Excel), Łatwość komunikacji – otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność pozyskiwania, przetwarzania, analizowania, wizualizacji danych przestrzennych
  • Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Benefity

·         Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·         Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·         Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·         Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·         Nagrody jubileuszowe;

·         Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·         Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·         Przedświąteczna pomoc finansowa;

·         Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·         Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj

do 18 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144680"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2024

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524456
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2024 00:10 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Inspektor do spraw budżetu i spraw organizacyjnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu 2.0 10.12.2024 08:21 Katarzyna Branicka
Starszy Inspektor do spraw budżetu i spraw organizacyjnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu 1.0 07.11.2024 00:10 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}