Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw ekonomii społecznej w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Wykształcenie:
Średnie
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
29-01-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataNabór zakończony wyborem kandydatki : Magdaleny Obara zamieszkałej w Ozimku
Informacje o ofercie
Ogłoszenie nr 132637 z dnia 19.01.2024
- Praca w terenie i w siedzibie Urzędu
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres obowiązków
- Prowadzi postępowania w sprawie nadania statusu przedsiębiorstwa społecznego w drodze decyzji administracyjnej
- Wykonuje zadania nadzorcze Wojewody nad przedsiębiorstwami społecznymi
- Prowadzi kontrole w zakresie spełnienia warunków umożliwiających utrzymanie statusu przedsiębiorstwa społecznego
- Przyjmuje i weryfikuje roczne sprawozdania z działalności przedsiębiorstw społecznych
- Opracowuje roczną informację dla MRiPS z działalności przedsiębiorstw społecznych
- Wykonuje zadania w zakresie wydawania przedsiębiorstwom społecznym zaświadczeń ułatwiających udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne lub zdrowotne
- Przygotowuje okresowe informacje, oceny, analizy z zakresu ekonomii społecznej
- Realizuje zadania związane z rozliczeniem realizacji Projektu Profesjonalne wsparcie w zakresie wdrażania przepisów ustawy o ekonomii społecznej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
ul. Piastowska 14 45-082 Opole
Wymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w administracji
- Biegła znajomość procedur administracyjnych (kpa)
- Biegła znajomość ustawy o ekonomii społecznej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od:2024-03-01
Aplikuj do 29 stycznia 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132637"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 77 45 24 310
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 19.01.2024 00:00 Agnieszka Micherda - Kisiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor do spraw ekonomii społecznej w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej | 2.0 | 21.02.2024 10:26 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw ekonomii społecznej w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej | 1.0 | 19.01.2024 00:00 Agnieszka Micherda - Kisiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP