Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor do spraw kadr ogłoszenie numer 124890 z dnia 2.08.2023
Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ogłasza nabór na stanowisko starszego inspektora do spraw kadr w Biurze Obsługi Urzędu
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataWynik naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki – Anety Mikler z Opola
Informacje o ofercie
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Urzędu
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. byli pracownicy, kandydaci do pracy).
Zakres obowiązków
- Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
- Organizowanie naborów i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji.
- Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników.
- Prowadzanie ewidencji czasu pracy i absencji pracowników.
- Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz innych świadczeń.
- Udział w sporządzaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań.
- Gromadzenie i wypełnianie dokumentacji związanej z poszczególnymi świadczeniami z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Monitorowanie procesów opisywania stanowisk pracy i terminowego oceniania pracowników.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obsłudze kadrowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustaw: Kodeks pracy, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o pracownikach urzędów państwowych, o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
- Znajomość Zarządzenia Nr 1 Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 stycznia 2011 r. w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej (M.P.2011 nr 5 poz.61 z poźn. zm.).
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej (Dz.U. 2015 poz. 1144)
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2016 r. w sprawie warunków i sposobu przeprowadzania ocen okresowych urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej (Dz. U. 2016 poz. 470)
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
- Dobra organizacja pracy własnej. Rzetelność, skrupulatność i terminowość. Samodzielność i inicjatywa. Dyskrecja. Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne. Obsługa pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe o kierunku prawo, administracja, zarzadzanie zasobami ludzkimi, zarzadzanie psychologia, socjologia.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Dodatek za wysługę lat
- Nagrody jubileuszowe
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚSPrzedświąteczna pomoc finansowa
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieooprocentowanych pożyczek
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Pracę możesz rozpocząć od:2023-09-01
Osoba kontaktowa: Edyta Bach-Starzecka tel. 7745224211
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy na stanowisko starszy inspektor - ogłoszenie nr 124890" dostarcz na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Decyduje data: stempla pocztowego
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
- Telefon: 774524303
- Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Pierwsza publikacja:
- 02.08.2023 10:02 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewa Buryś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor do spraw kadr ogłoszenie numer 124890 z dnia 2.08.2023 | 2.0 | 01.09.2023 14:06 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw kadr ogłoszenie numer 124890 z dnia 2.08.2023 | 1.0 | 02.08.2023 10:02 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP