Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw kontroli realizacji zadań obronnych, gotowości obronnej państwa, podmiotów leczniczych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział Spraw Obronnych
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataCora Dac, zam. Opole
Informacje o ofercie
Oferta nr 144865 z dnia 13.11.2024r.
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu:1
- Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie.
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Opracowuje i aktualizuje „Plan kontroli realizacji zadań obronnych na terenie województwa opolskiego".
- Organizuje System Stałego Dyżuru Wojewody Opolskiego oraz koordynuje funkcjonowanie systemu stałych dyżurów w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych, organach samorządu terytorialnego i przedsiębiorstwach.
- Opracowuje oraz aktualizuje „Wojewódzki Plan udzielania świadczeń zdrowotnych przez zespoły ratownictwa medycznego na potrzeby obronne państwa” oraz koordynuje przygotowania dysponentów zespołów ratownictwa medycznego w tym zakresie.
- Koordynuje prowadzenie kontroli realizacji zadań obronnych przez ograny samorządu terytorialnego w zakresie planowania przez te organy kontroli.
- Koordynuje przygotowania stacji sanitarno- epidemiologicznych w zakresie realizacji zadań na potrzeby obronne państwa.
- Przygotowuje, uzgadnia i opracowuje regulamin na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz zakresy czynności wydziałów Urzędu w dziedzinie obronności państwa w czasie pokoju.
- Kontroluje realizację zadań obronnych z wybranych obszarów problematyki obronnej w województwie wykonywanych przez organy administracji publicznej, podmioty lecznicze i przedsiębiorców.
- Dokonuje analizy przedkontrolnej i przekazuje propozycje do planu kontroli zewnętrznych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
- Znajomość ustaw i ich aktów wykonawczych: o obronie Ojczyzny, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie informacji niejawnych, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie przygotowania i wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa; rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie kontroli realizacji zadań obronnych; rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie gotowości obronnej państwa
- Odporność na stres, umiejętność przekazywania wiedzy, predyspozycje do wystąpień publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w zakresie spraw obronnych
- Znajomość ustaw oraz rozporządzeń wykonawczych: o stanie wojennym i kompetencjach naczelnego dowódcy SZ; o zarządzaniu kryzysowym; o stanie wyjątkowym; prawo zamówień publicznych;
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
· Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
· Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
· Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
· Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
· Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
· Nagrody jubileuszowe;
· Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
· Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
· Przedświąteczna pomoc finansowa;
· Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikujdo 24 listopada 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144865"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524612
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub późniejOświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_1081972_r_lub_później.docx 0.02MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_przed_1081972_r.docx 0.02MB Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.11.2024 07:35 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor do spraw kontroli realizacji zadań obronnych, gotowości obronnej państwa, podmiotów leczniczych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział Spraw Obronnych | 2.0 | 18.12.2024 12:16 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw kontroli realizacji zadań obronnych, gotowości obronnej państwa, podmiotów leczniczych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział Spraw Obronnych | 1.0 | 13.11.2024 07:35 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP