Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw ochrony zasobów wodnych, wykorzystania dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Środowiska i Rolnictwa nr 132451
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Wykształcenie:
Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
31-01-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataBednarczyk Tomasz, zam. Niemodlin
Informacje o ofercie
Nabór nr 132451 z dnia 16.01.2024
- praca w terenie lub siedzibie Urzędu
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- zagrożenie korupcją
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Opracowuje kryteria i zasady przyznawania dotacji podmiotowych dla spółek wodnych na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych, opracowuje projekty umów dotacyjnych w tym zakresie oraz rozlicza spółki wodne z wykorzystaniem tych dotacji, łącznie z ich kontrolą
- Prowadzi sprawy powierzone wjewodzie z zakresu weryfikacji szkód w uprawach i gospodarstwach rolnych spowodowanych skutkami wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych
- Rozpatruje skargi i wnioski dotyczące m.in.:ochrony środowiska, gospodarki wodnej i ochrony przyrody, czy gospodarki odpadami
- Opiniuje wnioski Marszałka Województwa Opolskiego, dotyczące przekazania z budżetu państwa środków na odszkodowania z tytułu szkód łowieckich wyrządzonych przez zwierzynę łowną w uprawach rolnych
- Obsługuje prace komisji i zespołów powołanych przez wojewodę oraz organizuje inne spotkania w zakresie tematów zwiazanych ze środowiskiem i rolnictwem
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Opole, ul. Piastowska 14
Wymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie lub średnie o kierunku rolniczym (melioracja) lub technicznym
- Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub co najmniej 6 miesięcy pracy w obszarze zadań związanych z ochroną środowiska
- Znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz przepisów powiązanych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, finansów publicznych w tym planowania i realizacji budżetu organów administracji publicznej, finansowania zadań samorządu terytorialnego z dotacji budżetowych i ich rozliczenia, wytycznych Ministerstwa Rolnictwa w sprawie weryfikacji szkód powstałych na skutek wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi programu MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze zagadnień związanych z budową i utrzymaniem urządzeń melioracyjnych i usuwaniem skutków klęsk żywiołowych
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj
do 31 stycznia 2024 W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132451"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
- Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 77 45 24 504, 77 45 24 130
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.01.2024 00:00 Agnieszka Micherda - Kisiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor do spraw ochrony zasobów wodnych, wykorzystania dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Środowiska i Rolnictwa | 2.0 | 10.04.2024 14:33 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor do spraw ochrony zasobów wodnych, wykorzystania dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Środowiska i Rolnictwa | 1.0 | 16.01.2024 00:00 Agnieszka Micherda - Kisiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP