Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor do spraw skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru, Oddział Organizacji, Kontroli i Skarg ogłoszenie numer 131087
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Anulowano nabórAnulowanie naboru z uwagi na błędne ogłoszenie.
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk :1
Praca na II p. w siedzibie Urzędu.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres obowiązków
- Rozpatruje skargi, wnioski i petycje w celu zmniejszenia ilości skarg na działanie administracji publicznej oraz sprawuje bieżący nadzór nad organizacją przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i petycji przez pracowników wydziałów Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, jednostki zespolonej administracji rządowej w województwie oraz organy jednostek samorządu terytorialnego.
- Wykonuje kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w wydziałach OUW, jednostkach zespolonej administracji rządowej w województwie, organach jednostek samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych (tłumaczy przysięgłych) w celu stwierdzania stanu faktycznego oraz wyegzekwowania usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; udziela instruktażu w trakcie prowadzonych kontroli.
- Przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków.
- Prowadzi centralny rejestr (oraz skorowidz) skarg i wniosków wpływających do Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Dokonuje rocznej analizy skarg i wniosków załatwionych przez OUW, jednostki wojewódzkiej administracji zespolonej oraz jednostki podległe Wojewodzie.
- Dokonuje analiz skarg i wniosków załatwionych przez OUW, prowadząc bieżący monitoring załatwiania skarg i wniosków - dla potrzeb wewnętrznych Wydziału Prawnego i Nadzoru.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej m.in: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; ustawy o kontroli w administracji rządowej; ustawy o służbie cywilnej; ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa; kodeksu postępowania administracyjnego; rozporządzenia w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków; instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w urzędach administracji publicznej
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 8 miesięcy w administracji publicznej (w tym pół roku w obszarze związanym z przeprowadzaniem kontroli w administracji rządowej)
- Asertywność, umiejętność argumentowania i przekonywania, bardzo dobra znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentów.
- Umiejętność skutecznego komunikowania oraz posługiwania się edytorem tekstów, a także przeprowadzania dokumentacji skargowej w formie elektronicznej.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, szczególnie w kontaktach z „trudnym klientem” (skarżącym) i interesantem w sekretariacie wydziału.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanychdokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524432
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.12.2023 11:34 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Łobodzińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy Inspektor do spraw skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru, Oddział Organizacji, Kontroli i Skarg ogłoszenie numer 131087 | 3.0 | 14.12.2023 14:59 Katarzyna Branicka |
Starszy Inspektor do spraw skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru, Oddział Organizacji, Kontroli i Skarg ogłoszenie numer 131087 | 2.0 | 07.12.2023 15:00 Anna Marczak - Puc |
Starszy Inspektor do spraw skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru, Oddział Organizacji, Kontroli i Skarg ogłoszenie numer 131087 | 1.0 | 04.12.2023 11:34 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP