W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor do spraw: ustalania uprawnień do świadczeń

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-07-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy

  • praca w siedzibie Urzędu
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • permanentna obsługa klientów zewnetrznych ( spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie postępowań ws. ustalania właściwego ustawodawstwa w sprawach świadczeń rodzinnych (z wyłączeniem opiekuńczych), świadczenia wychowawczego i rodzinnego kapitału opiekuńczego,
  • prowadzenie postępowań ws. ustalania prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczeń rodzinnych ( z wyłączeniem opiekuńczych),
  • wymiana informacji z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w zakresie uprawnień do świadczeń w związku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
  • udzielanie informacji i obsługa klientów,
  • rejestracja spraw w informatycznym systemie dziedzinowym

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Wymagania

  1. Wykształcenie: średnie
  2. Doświadczenie zawodowe w administracji
  3. Znajomość przepisów:
    • ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
    • ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym
    • ustawy o świadczeniach rodzinnych i rozporządzeń wykonawczych
    • rozporządzenia 883/2004
    • rozporządzenia 987/2009
    • kodeksu postepowania administracyjnego
    • ustawy o służbie cywilnej
    • ustawa o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  4. Umiejętność obsługi programów pakietu Microsoft Office.
  5. Ponadto:
    • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
    • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
    • umiejętność precyzyjnego wyrażania myśli,
    • umiejętność komunikacji interpersonalnej,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.
  6. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  7. Korzystanie z pełni praw publicznych
  8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieooprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy na stanowisko starszy inspektor  - ogłoszenie nr 122977" dostarcz na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Decyduje data: wpływu ofert do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
  • Telefon: 77 45 24 303
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.06.2023 00:14 Ewa Buryś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Buryś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Inspektor Do spraw: ustalania uprawnień do świadczeń w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej, Oddział Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego 2.0 08.08.2023 14:47 Marcin Kaczmarczyk
Starszy Inspektor Do spraw: ustalania uprawnień do świadczeń w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej, Oddział Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego 1.0 27.06.2023 00:14 Ewa Buryś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}