Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim numer ogłoszenia 143535 z dnia 8.10.2024
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataŁukasz Mientus, zam. Nakło
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 0,2 - 8 godzin tygodniowo
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Doradza Dyrektorowi Generalnemu Urzędu w zakresie przestrzegania wymagań przeciwpożarowych, kontroluje i nadzoruje wszystkie działania podejmowane w Urzędzie dotyczące ochrony przeciwpożarowej z uwzględnieniem zgodności tych działań z obowiązującymi przepisami,
- Nadzoruje terminową konserwacją sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic oraz sygnalizacji przeciwpożarowej w Urzędzie, współpracuje z podmiotami serwisującymi urządzenia związane z ochroną przeciwpożarową, a także zgłasza Dyrektorowi Generalnemu i opiniuje zasadność zakupu sprzętu ppoż.,
- Prowadzi szkolenia wewnętrzne z zakresu ochrony przeciwpożarowej, zapoznaje pracowników Urzędu z przepisami przeciwpożarowymi, sprawuje kontrolę nad przestrzeganiem zasad związanych z ochroną przeciwpożarową,
- Opiniuje inwestycje i zakupy w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,
- Ustala sposób postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego zagrożenia, w tym: wyznacza drogi pożarowe oraz drogi dojazdowe na teren Urzędu, nadzoruje sprawność działania systemów instalacji przeciwpożarowej i sprzętu przeciwpożarowego w obiektach Urzędu oraz przeprowadza okresowo próbne ewakuacje pracowników,
- Współpracuje z komórkami Urzędu w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz współpracuje z instytucjami zajmującymi się sprawami bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
- Bierze czynny udział w opracowaniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu budowlanego oraz aktualizuje ją według bieżących potrzeb.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: średnie,
- Staż pracy co najmniej 6 miesięcy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową
- Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa,
- Znajomość: 1. zagadnień dotyczących prawa budowlanego oraz ustaw, rozporządzeń i norm obowiązujących w procesach budowlanych, utrzymaniu obiektów i ochrony przeciwpożarowej, 2. ustawy o służbie cywilnej, 3. ustawy o pracownikach urzędów państwowych, 4. ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- Umiejętności: 1. współpracy, 2. analitycznego myślenia, 3. argumentowania, 4. zastosowania prawa w praktyce, 5. dobrej organizacji pracy, 6. przekazywania wiedzy i wystąpień publicznych,
- Oraz: 1. zdolność podejmowania decyzji, 2. odpowiedzialność, 3. samodzielność.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- Wykształcenie: średnie branżowe ( w zakresie ochrony przeciwpożarowej)
- Prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do: 18 października 2024
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143535" na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 774524211, 215, 255
Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Telefon: 77 4524255, 4524215, 4524211
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.Oświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_przed_1081972_r.docx 0.02MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_1081972_r_lub_później.docx 0.02MB Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.10.2024 13:54 Katarzyna Branicka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Łobodzińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej | 3.0 | 28.10.2024 15:25 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej | 2.0 | 08.10.2024 14:14 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej | 1.0 | 07.10.2024 13:54 Katarzyna Branicka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP