W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu, Oddział Budżetowy

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-12-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 145057 z dnia 29.11.2024r.

Liczba stanowisk: 2

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy:

  • Praca w siedzibie Urzędu
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na III piętrze budynku, winda, podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Zagrożenie korupcją

Zakres obowiązków

  • Opracowuje i sporządza materiały do projektu budżetu Wojewody na trzy kolejne lata oraz sporządza plan finansowy budżetu Wojewody na dany rok budżetowy w układzie obowiązującej klasyfikacji budżetowej w powiązaniu z budżetem zadaniowym
  • Wprowadza dane w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
  • Sporządza projekt planu finansowego budżetu Wojewody na dany rok budżetowy
  • Podejmuje działania na rzecz zwiększenia budżetu Wojewody oraz wykonuje prace nad okresowymi analizami i ocenami wykonania budżetu Wojewody
  • Wykonuje prace nad okresowymi analizami i ocenami wykonania budżetu Wojewody
  • Sporządza projekty decyzji wprowadzającej zmiany w planie finansowym budżetu Wojewody lub decyzji blokujące nadwyżkę środków zgodnie z obowiązującym przepisami ustawowymi
  • Sporządza projekty decyzji wprowadzającej zmiany w planie dotacji jednostek samorządu terytorialnego oraz zawiadomienia w tym zakresie dla jst
  • Sporządza projekt Wieloletniego Planu Finansowego budżetu Wojewody na trzy kolejne lata w układzie zadaniowym wraz z określeniem celów i mierników w aplikacji Trezor Buza

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
ul. Piastowska 14, Opole

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze finansów publicznych
  • Znajomość prawa administracyjnego, przepisów ustawowych i wykonawczych w zakresie finansów publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, ustaw: o jednostkach samorządu terytorialnego, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Dobra znajomość przepisów szczegółowych, regulujących finansowanie inwestycji z budżetu państwa
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność obsługi komputera środowiska MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczam, że zapoznałam/łem się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Benefity

·   Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·  Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·   Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·  Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·  Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·  Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·  Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·  Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·   Nagrody jubileuszowe;

·   Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·   Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·  Przedświąteczna pomoc finansowa;

·  Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·  Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·  Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj

do 9 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145057"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14,45-082 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

774524370

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524370
  • Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2024 00:01 Dorota Kulpa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Kulpa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
starszy inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu, Oddział Budżetowy , ogłoszenie nr 145057 2.0 20.12.2024 07:36 Katarzyna Branicka
starszy inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu, Oddział Budżetowy , ogłoszenie nr 145057 1.0 29.11.2024 00:01 Dorota Kulpa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}