Tytuł/stanowisko: starszy inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Dyrektor generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Anulowano nabórInformacje o ofercie
Ogłoszenie nr. 141898 z dnia 27.08.2024 r.
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
- Praca w siedzibie Urzędu
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na III piętrze budynku, winda, podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Zagrożenie korupcją
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Organizuje i nadzoruje realizację rządowych programów w zakresie bezpieczeństwa, w tym przeciwdziałania przestępczości
- Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące bezpieczeństwa imprez masowych, organizowania zgromadzeń, ochrony osób i mienia, pozwoleń na nabywanie, przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych do użytku cywilnego
- Prowadzi postępowania w sprawach zażaleń na niewniesienie przez straże gminne (miejskie) wniosku o ukaranie do sądu
- Realizuje zadania w zakresie ratownictwa wodnego na terenie województwa poprzez organizowanie otwartych konkursów ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych z zakresu ratownictwa wodnego
- Sprawuje nadzór nad działalnością straży gminnych/miejskich w zakresie uprawnień, użycia środków przymusu bezpośredniego strażników oraz prowadzenia ewidencji etatów, wyposażenia i wyników działań straży w celu zapewnienia zgodności działania straży gminnych/miejskich z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sporządza i aktualizuje ewidencje i wykazy obiektów podlegających obowiązkowej ochronie oraz obiektów, na których utrwalanie imprez masowych za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk jest obowiązkowe na potrzeby realizacji zadań przez policję i Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
- Prowadzi kontrole przedsiębiorców posiadających pozwolenie Wojewody na nabywanie, przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego
- Zapewnia obsługę merytoryczną oraz kancelaryjno-biurową Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych (organu pomocniczego Wojewody)
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie bezpieczeństwa publicznego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą od zastrzeżone, do tajne lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o służbie cywilnej, o ochronie osób i mienia, o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, o bezpieczeństwie imprez masowych, o strażach gminnych
- Umiejętności: - analityczne myślenie, - komunikatywność, - obsługa programów komputerowych pakietu MS Office, - praca w zespole, - działanie pod presją czasu, - dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony ludności
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą od zastrzeżone, do tajne lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
· Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
· Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
· Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
· Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
· Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
· Nagrody jubileuszowe;
· Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
· Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
· Przedświąteczna pomoc finansowa;
· Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj do 6 września 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141898"
na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524302
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHSC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.08.2024 00:06 Agnieszka Micherda - Kisiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego | 2.0 | 28.08.2024 14:55 Katarzyna Branicka |
Starszy inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego | 1.0 | 27.08.2024 00:06 Agnieszka Micherda - Kisiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP