W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Dyrektor generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 06-09-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Anulowano nabór

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr. 141898 z dnia 27.08.2024 r. 
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1

  • Praca w siedzibie Urzędu
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na III piętrze budynku, winda, podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Zagrożenie korupcją
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Organizuje i nadzoruje realizację rządowych programów w zakresie bezpieczeństwa, w tym przeciwdziałania przestępczości
  • Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące bezpieczeństwa imprez masowych, organizowania zgromadzeń, ochrony osób i mienia, pozwoleń na nabywanie, przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych do użytku cywilnego
  • Prowadzi postępowania w sprawach zażaleń na niewniesienie przez straże gminne (miejskie) wniosku o ukaranie do sądu
  • Realizuje zadania w zakresie ratownictwa wodnego na terenie województwa poprzez organizowanie otwartych konkursów ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych z zakresu ratownictwa wodnego
  • Sprawuje nadzór nad działalnością straży gminnych/miejskich w zakresie uprawnień, użycia środków przymusu bezpośredniego strażników oraz prowadzenia ewidencji etatów, wyposażenia i wyników działań straży w celu zapewnienia zgodności działania straży gminnych/miejskich z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Sporządza i aktualizuje ewidencje i wykazy obiektów podlegających obowiązkowej ochronie oraz obiektów, na których utrwalanie imprez masowych za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk jest obowiązkowe na potrzeby realizacji zadań przez policję i Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
  • Prowadzi kontrole przedsiębiorców posiadających pozwolenie Wojewody na nabywanie, przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego
  • Zapewnia obsługę merytoryczną oraz kancelaryjno-biurową Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych (organu pomocniczego Wojewody)

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie bezpieczeństwa publicznego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą od zastrzeżone, do tajne lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o służbie cywilnej, o ochronie osób i mienia, o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, o bezpieczeństwie imprez masowych, o strażach gminnych
  • Umiejętności: - analityczne myślenie, - komunikatywność, - obsługa programów komputerowych pakietu MS Office, - praca w zespole, - działanie pod presją czasu, - dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony ludności

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą od zastrzeżone, do tajne lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

·         Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·         Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·         Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·         Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·         Nagrody jubileuszowe;

·         Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·         Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·         Przedświąteczna pomoc finansowa;

·         Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·         Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Aplikuj do 6 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141898"

na adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524302
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.08.2024 00:06 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 2.0 28.08.2024 14:55 Katarzyna Branicka
Starszy inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 1.0 27.08.2024 00:06 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}