Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor Wojewódzki do spraw Organizacyjnych w Biurze Obsługi Urzędu numer 133334
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Wykształcenie:
Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął:
11-02-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Anulowano nabórInformacje o ofercie
Nabór nr 133334
praca w siedzibie Urzędu
narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
działanie pod presją czasu, stresu
obsługa klientów zewnętrznych spoza administracji
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Rejestruje i publikuje zarządzenia Wojewody w celu upowszechnienia ich w intranecie i w BIP
- Opracowuje projekty statutu i regulaminu organizacyjnego OUW oraz projekty zmian tych aktów
- Prowadzi sprawy w zakresie zadań Wojewody dotyczących wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów
- Prowadzi sprawy z zakresu tworzenia, łączenia i znoszenia jednostek podziału terytorialnego oraz zmiany ich granic a także nadania statusu miasta
- Opracowuje opinie i gromadzi pełną dokumentację w zakresie spraw związanych z rejestracją związków międzygminnych i związków powiatów oraz zmiana statutów tych związków
- Administruje aplikacją systemu EZD
- Administruje uprawnieniami dostępu do BIP i strony internetowej urzędu gov.pl
- Przyjmuje, weryfikuje i rejestruje oświadczenia i informacje o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
- Przygotowuje odpowiedzi na wnioski złożone w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Opole ul. Piastowska 12
Wymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej
- Znajomość przepisów w zakresie ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Ustawy o służbie cywilnej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie"Zasad techniki prawodawczej", Ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, Rozporządzenia w sprawie rejestru związków powiatów, związków międzygminnych i powiatowo-gminnych oraz ogłaszania statutów związków i ich zmian, Kodeksu wyborczego
- Znajomość pakietu MS Office.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Umiejętność tworzenia aktów prawnych zgodnych z zasadami techniki prawodawczej
- Przeszkolenie XML BIP
- Język angielski poziom komunikacyjny
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Aplikuj
do 11 lutego 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133334"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2024
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później2_Oświadczenie_dla_osób_urodzonych_1_sierpnia_1972_r_lub_później.pdf 0.39MB Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1_Oświadczenie_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_służbie_cywilnej.pdf 0.17MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 06.02.2024 00:09 Marta Łobodzińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy Inspektor Wojewódzki do spraw Organizacyjnych w Biurze Obsługi Urzędu | 2.0 | 15.02.2024 08:37 Katarzyna Branicka |
Starszy Inspektor Wojewódzki do spraw Organizacyjnych w Biurze Obsługi Urzędu | 1.0 | 06.02.2024 00:09 Marta Łobodzińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP