W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Wojewódzki Koordynator Ratownictwa Medycznego w Wydziale Zdrowia

Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydatów na stanowisko: wojewódzkiego koordynatora ratownictwa medycznego w Wydziale Zdrowia

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 31-08-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

  • Liczba stanowisk pracy: 1,75
  • Wymiar etatu: pełny etat lub część
  • Praca w Opolu przy ul. Mickiewicza 1, praca w budynku na parterze.
  • Nietypowe godziny pracy (system zmianowy w tym dyżury w porze nocnej, praca w święta)
  • Wyjazdy służbowe
  • Częste kontakty zewnętrzne
  • Praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza  korpusu służby cywilnej
  • Praca w systemie zmianowym  12/24 h
  • Praca przez 365 dni w roku - dyspozytornia medyczna funkcjonuje również w dni wolne, niedzielę i święta, w porze nocnej.

Zakres obowiązków

  1. Pełnienie dyżuru na stanowisku wojewódzkiego koordynatora ratownictwa medycznego w  Dyspozytorni Medycznej w Opolu, ul. Mickiewicza 1
  2. Koordynacja współpracy dyspozytorów medycznych w przypadku zdarzeń wymagających użycia jednostek systemu, spoza jednego rejonu operacyjnego,
  3. Rozstrzyganie sporów dotyczących przyjęcia osoby w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego przez szpital od zespołu ratownictwa medycznego,
  4. Udział w pracach wojewódzkiego zespołu zarządzania kryzysowego,
  5. Współpraca z Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego oraz innymi wojewódzkimi koordynatorami ratownictwa medycznego,
  6. Współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego,
  7. Uzyskiwanie od podmiotów leczniczych informacji o:
  • gotowości do przyjęcia osób znajdujących się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego,
  • czasowym, całkowitym lub częściowym braku możliwości udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • czasowym wyłączeniu z użycia aparatury wysokospecjalistycznej,
  • aktualnej liczbie wolnych stanowisk intensywnej terapii, łóżek szpitalnych, stanowisk operacyjnych z zespołami operacyjnymi, stanowisk zabiegowych,
  • liczbie osób będących w stanie nagłego zagrożenia zwrotnego, stanie tych osób (wg kodów ICD10), ich danych osobowych.
  1. Monitorowanie zdarzeń, których skutki mogą spowodować stan nagłego zagrożenia zdrowotnego znacznej liczby osób.
  2. Sporządzanie raportu z pełnionego dyżuru.
  3. Wykonywanie obowiązków służbowych wykorzystując dostępne narzędzia teleinformatyczne, m.in.:
  • strony internetowej „Łóżka na oddziałach szpitalnych Opolszczyzny”,
  • Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego,
  • służbowej poczty elektronicznej

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole ul. Mickiewicza 1

Wymagania

Wymagania niezbędne: 

Wojewódzkim koordynatorem ratownictwa medycznego może być:

  1. lekarz systemu lub ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu, którzy ukończyli studia pierwszego stopnia  i posiadają co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora medycznego

Wojewódzki koordynator ratownictwa medycznego musi posiadać znajomość ustawy:

  • o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
  • o systemie powiadamiania ratunkowego);
  • znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego zakresu zadań wojewódzkiego koordynatora ratownictwa medycznego z dnia 16 sierpnia 2018 r.

oraz:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera, środowiska MS Office
  • samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, kreatywność, komunikatywność, empatia

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny; 

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  2. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe;
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za nieumyślne przestępstwo i niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta; 
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

 Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Zbigniew Twórzewski
  • Telefon: 519 181 423, 519 640 656
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.04.2024 08:49 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Wakuła
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wojewódzki Koordynator Ratownictwa Medycznego w Wydziale Zdrowia 2.0 25.10.2024 08:52 Katarzyna Branicka
Wojewódzki Koordynator Ratownictwa Medycznego w Wydziale Zdrowia 1.0 10.04.2024 08:49 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}