W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:BOU.IV.1233.98.2022
  • Data rozpoczęcia: 14.12.2022
  • Data zakończenia: 19.12.2022
  • Jednostka publikująca:Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
  • Opis zamówienia:Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu – Zamawiający – zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł, dla których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest: Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji.

Materiały

zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.13MB
załącznik nr 2 - formularz ofertowy
załącznik​_nr​_2​_-​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.12.2022 15:49 Marcin Kaczmarczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Laura Marschollek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji 2.0 19.12.2022 15:42 Marcin Kaczmarczyk
Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji 1.0 14.12.2022 15:49 Marcin Kaczmarczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}