Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:BOU.IV.1233.98.2022
- Data rozpoczęcia: 14.12.2022
- Data zakończenia: 19.12.2022
- Jednostka publikująca:Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
- Opis zamówienia:Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu – Zamawiający – zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł, dla których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest: Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji.
Materiały
zapytanie ofertowezapytanie_ofertowe.pdf 0.13MB załącznik nr 2 - formularz ofertowy
załącznik_nr_2_-_formularz_ofertowy.docx 0.02MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 0.15MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 14.12.2022 15:49 Marcin Kaczmarczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Laura Marschollek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji | 2.0 | 19.12.2022 15:42 Marcin Kaczmarczyk |
Zakup i dostawa 1 szt. skanera Fujitsu FI-7180 dla Koordynacji | 1.0 | 14.12.2022 15:49 Marcin Kaczmarczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP