Informacja o rejestrze mieszkań treningowych i wspomaganych prowadzonych przez gminę/powiat lub na ich zlecenie
Na podstawie art. 53 ust. 16 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) wojewoda prowadzi rejestr mieszkań treningowych i wspomaganych prowadzonych przez gminę/powiat lub na ich zlecenie.
Zgłoszenia do rejestru dokonuje podmiot prowadzący mieszkanie treningowe lub wspomagane.
Podmiot prowadzący zgłasza wojewodzie wszelkie zmiany danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich powstania.
Zgłoszenie do rejestru lub zmiany do rejestru dokonuje się do Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku
- na adres ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok,
- drogą e-mailową na adres wps@bialystok.uw.gov.pl,
- drogą elektroniczną (np.: e-puapem)
na Formularzu zgłoszenia danych do rejestru mieszkań treningowych i wspomaganych prowadzonych przez gminę, powiat lub na ich zlecenie (Zał.), opatrzonym pieczątką nagłówkową jednostki zgłaszającej oraz podpisanym przez kierownika jednostki zgłaszającej.
Wojewoda na bieżąco aktualizuje zgłoszone dane w rejestrze.
Materiały
Formularz zgłoszenia do rejestru mieszkań treningowych i wspomaganychFormularz_zgłoszenia_do_rejestru_mieszkań_treningowych_i_wspomaganych.xlsx 0.01MB