W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Metodyka postępowania oraz prace przy likwidacji i szacowaniu szkód wynikłych z niekorzystnych zjawisk pogodowych

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego przypomina o konieczności niezwłocznego przekazywania przez samorządy gminne informacji  o zdarzeniach  oraz ewentualnych stratach i zniszczeniach do Starostw Powiatowych za pośrednictwem Powiatowych Centrów Zarządzania Kryzysowego.

PCZK przekazują  w/w informacje niezwłocznie Wojewódzkiemu Centrum Zarządzania Kryzysowego.

Otrzymane przez WCZK informacje nie stanowią podstawy do powołania przez Wojewodę komisji do szacowania ewentualnych strat.

Materiały

Broszura dla JST - Ogólne zasady szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej
Broszura​_JST​_Ogolne​_zasady​_szacowania​_szkod​_w​_gospodarstwach​_rolnych​_dzialach​_specjalnych​_produkcji​_rolnej.pdf 0.25MB
Broszura dla JST - Procedura pomocy społecznej w przypadku zdarzeń klęskowych
Broszura​_JST​_Procedura​_pomocy​_spolecznej​_w​_przypadku​_zdarzen​_kleskowych.pdf 0.53MB
Broszura dla JST - Zasady i procedury uruchamiania środków na odbudowę infrastruktury komunalnej
Broszura​_JST​_Zasady​_i​_procedury​_uruchamiania​_srodkow​_na​_odbudowe​_infrastruktury​_komunalnej.pdf 0.82MB
{"register":{"columns":[]}}