W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Punkty paszportowe na Pomorzu

ODDZIAŁ PASZPORTÓW W GDAŃSKU

  • ul. Okopowa 21/27 (wejście od ul. Rzeźnickiej, naprzeciwko I Urzędu Skarbowego)
  • tel. 58 30 77 120 (od 7:45 do 15:30)
  • adres e-mail: paszporty.gdansk@gdansk.uw.gov.pl

    Uwaga

    W dniach 24 i 31 grudnia br. (wtorek) w Oddziale Paszportów obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 8:00 do 15:30

    Uwaga

    W dniu 3 stycznia 2025r. w Oddziale Paszportów obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 10:00 do 18:00

Godziny przyjęć klientów

  • poniedziałek 8:00 - 15:30
  • wtorek 10:15 - 18:00
  • środa 8:00 - 15:30
  • czwartek 8:00 - 15:30
  • piątek 8:00 - 15:30

Opłata paszportowa:

  • na konto - NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem - opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego
  • na miejscu przez wpłatomat (karta płatnicza), który znajduje się w holu, przy wejściu do urzędu od strony ul. Rzeźnickiej

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W MALBORKU
 

Uwaga

W dniu 17 grudnia br. Terenowy Punkt Paszportowy w Malborku będzie zamknięty.

W dniach 30 - 31 grudnia br. Terenowy Punkt Paszportowy w Malborku będzie zamknięty.

Za utrudnienia przepraszamy

  • Plac Słowiański 17
  • tel. 55 64 60 451

Godziny przyjęć klientów

  • poniedziałek 8:00 – 15:00
  • wtorek 8:00 – 15:00
  • środa 09:00 – 16:00
  • czwartek 8:00 – 15:00
  • piątek 8:00 – 14:00

Przerwa w godz. 12:00 – 12:30

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

 

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM

Uwaga

Informujemy, że TPP w Starogardzie Gdańskim w okresie od 23.12.2024r. do 10.01.2025r. będzie prowadził obsługę w następujących dniach i godzinach:

23.12 (poniedziałek) – od 7:30 do 14:30

30.12 (poniedziałek) – od 7:30 do 14:30

02.01 (czwartek) – od 7:30 do 14:30

08.01 (środa) – od 8:00 do 16:00

10.01 (piątek) – od 7:30 do 13:00

Za utrudnienia przepraszamy
 

Uwaga

Od dnia 18 listopada br. następuje zmiana dni i godzin obsługi klienta. Obsługa klientów bedzie prowadzona dwa razy w tygodniu:

Poniedziałek 7:30 - 14:30
Środa 8:00 - 16:00


Przerwa 12:00 - 12:30

W tych dniach będzie mozliwość złożenia wniosku i odbioru gotowych paszportów.

Osoby, które otrzymały SMS-a z informacją o gotowości do odbioru paszportu, mogą odebrać paszport nie wcześniej niż następnego dnia po godz. 12:30

Za utrudnienia przepraszamy


ul. Kościuszki 17A

  • tel. 58 56 14 126

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.
 

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W TCZEWIE

Uwaga

Informujemy, że TPP w Tczewie w okresie od 23.12.2024r. do 10.01.2025r. będzie prowadził obsługę w następujących dniach:

24.12 (wtorek) – nieczynne

27.12 (piątek) – od 8:00 do 14:30

31.12 (wtorek) – nieczynne

02.01 (czwartek) – od 9:00 do 16:00

07.01 (wtorek) – od 8:30 do 15:00

09.01 (czwartek) – od 9:00 do 16:00

Za utrudnienia przepraszamy

 

Uwaga

Od dnia 18 listopada br. następuje zmiana dni i godzin obsługi klienta. Obsługa klientów bedzie prowadzona dwa razy w tygodniu:

Wtorek 8:30 - 15:00
Czwartek 9:00 - 16:00


Przerwa 12:00 - 12:30

W tych dniach będzie mozliwość złożenia wniosku i odbioru gotowych paszportów.

Za utrudnienia przepraszamy

  • ul. Piaskowa 2
  • tel. 58 773 48 75 lub 58 773 48 65 – 12:30

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

ODDZIAŁ PASZPORTÓW W GDYNI

  • ul. Legionów 130
  • tel. 58 62 26 988, fax 58 62 23 381
  • adres e-mail: paszporty.gdynia@gdansk.uw.gov.pl

Godziny przyjęć klientów

Uwaga

W dniach 24 i 31 grudnia br. (wtorek) w Oddziale Paszportów obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 8:00 do 15:30

Uwaga

W dniu 3 stycznia 2025r. w Oddziale Paszportów obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 10:00 do 18:00

  • poniedziałek 8.00 – 15.30
  • wtorek 10.15 – 18.00
  • środa 8.00 – 15.30
  • czwartek 8.00 – 15.30
  • piątek 8.00 – 15.30

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego
  • na miejscu przez wpłatomat (karta płatnicza).

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W CHOJNICACH

Uwaga

27 grudnia br. Terenowy Punkt Paszportowy w Chojnicach będzie zamknięty.

24 grudnia br. - Punkt Paszportowy będzie czynny w godzinach: 7:30 – 12:00
31 grudnia br. – Punkt Paszportowy będzie czynny w godzinach: 7:30 – 12:00

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o wydanie paszportu zapraszamy do pozostałych punktów paszportowych na terenie całego kraju w godzinach przyjęć
interesantów.

Za utrudnienia przepraszamy

  • ul. 31 stycznia 56
  • tel. (52) 39 72 845

Godziny przyjęć klientów

  • poniedziałek 8:00 – 14:00
  • wtorek 8:30 – 15:00
  • środa 8:00 – 14:00
  • czwartek 8:30 – 15:00
  • piątek 8:00 – 13:30

Przerwa w godz. 11:30 – 12:00

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W KARTUZACH

Uwaga

W dniach 3, 5, 9, 10 i 12 grudnia br. Terenowy Punkt Paszportowy w Kartuzach będzie zamknięty.

4 grudnia br. - TPP będzie czynny w godzinach: 9:00 – 16:00
6 grudnia br. - TPP będzie czynny w godzinach: 9:00 – 14:30
11 grudnia br. - TPP będzie czynny w godzinach: 9:00 – 16:00
13 grudnia br. - TPP będzie czynny w godzinach: 9:00 – 14:30

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o wydanie paszportu zapraszamy do pozostałych punktów paszportowych na terenie całego kraju w godzinach przyjęć
interesantów.

Za utrudnienia przepraszamy

  • ul. Hallera 1
  •  tel. 58 68 14 927

Godziny przyjęć klientów

  • poniedziałek 8:00 – 14:30
  • wtorek 8:00 – 14:00
  • środa 9:00 – 16:00
  • czwartek 8:00 – 14:00
  • piątek 9:00 – 14:30

Przerwa w godz. 12:00 – 12:30

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.


TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W KOŚCIERZYNIE

Uwaga

27 grudnia br. Terenowy Punkt Paszportowy w Kościerzynie będzie zamknięty. Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o wydanie paszportu zapraszamy do pozostałych punktów paszportowych na terenie całego kraju w godzinach przyjęć interesantów.

Za utrudnienia przepraszamy

  • ul. 3 Maja 6
  • tel. 58 694 05 58

Godziny przyjęć klientów:

  • środa 8:00 – 15:00
  • czwartek 8:30 – 15:00
  • piątek 8:00 – 11:00

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W WEJHEROWIE

  • ul. 12 Marca 195
  • tel. 58 67 24 556

Godziny przyjęć klientów

  • poniedziałek 9:00 – 16:30
  • wtorek 8:30 – 14:00
  • środa 8:30 – 14:00
  • czwartek 8:30 – 14:00
  • piątek 8:30 – 13:30

Przerwa w godz. 12.00 – 12:30

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

Klienci przyjmowani są według kolejności pobranych numerków z biletomatu (I piętro przed pokojem nr 121, czynny w poniedziałek od godz. 8:45, wtorek-piątek od godz. 8:15). Klienci, którzy nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym (biletomat) nie zostaną w danym dniu obsłużeni.

 

ODDZIAŁ ZAMIEJSCOWY W SŁUPSKU

  • ul. Jana Pawła II 1
  • tel. 59 84 22 677, fax 59 84 22 627
  • informacje o odbiorze paszportu: tel. 59 84 68 485
  • adres e-mail: paszporty.slupsk@gdansk.uw.gov.pl

Godziny przyjęć klientów

Uwaga

W dniach 24 i 31 grudnia br. (wtorek) w Oddziale Paszportów obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 8:00 do 15:30

Uwaga

W dniu 3 stycznia 2025r. w Oddziale Paszportów obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 10:00 do 18:00

  • poniedziałek 8:00 - 15:30
  • wtorek 11:00 - 18:00
  • środa 8:00 - 15:30
  • czwartek 8:00 - 15:30
  • piątek 8:00 - 15:30

Opłata paszportowa:

  • na konto - NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem - opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego
  • na miejscu przez wpłatomat (karta płatnicza), który znajduje się na IV piętrze budynku delegatury.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W LĘBORKU

Uwaga

Informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Lęborku będzie zamknięty 16 i 27 grudnia br. oraz 2 - 3 stycznia 2025 r.

W dniach 24 i 31 grudnia br. (wtorek) w TPP w Lęborku obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 8:00 do 12:00.

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o wydanie paszportu zapraszamy do pozostałych punktów paszportowych na terenie całego kraju w godzinach przyjęć interesantów.

Za utrudnienia przepraszamy.

  • ul. Czołgistów 5
  • tel. 59 86 22 500

Godziny przyjęć klientów

  • poniedziałek 9:00 - 16:00
  • wtorek 9:00 - 15:00
  • środa 9:00 - 15:00
  • czwartek 9:00 - 15:00
  • piątek 9:00 - 15:00

Przerwa w godz. 12.00 - 12.30

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

 

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY W BYTOWIE

ul. Domańskiego 2, pokój 103

  • tel. 59 82 28 000

Informujemy, że w dniach 24 grudnia br. (wtorek) w TPP w Bytowie obsługa klientów będzie prowadzona w godzinach od 8:00 do 12:00.

Za utrudnienia przepraszamy

Godziny przyjęć klientów

  • wtorek 8:00 - 14:30
  • środa 8:00 - 14:00
  • czwartek 8:00 - 14:00

Opłata paszportowa:

  • na konto – NBP O/Gdańsk 07 1010 1140 0169 1322 3100 0000
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku z dopiskiem – opłata paszportowa + imię i nazwisko osoby ubiegającej się o paszport, np. opłata paszportowa dla Jana Kowalskiego. Wymagane jest posiadanie potwierdzenia wpłaty (w formie papierowej) podczas składania wniosku.

Przypominamy, że jedna opłata paszportowa dotyczy tylko jednego składanego wniosku paszportowego.

 

{"register":{"columns":[]}}