W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Samodzielne stanowiska pracy - Biuro Kadr i Organizacji

W skład Biura wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy do spraw:

  • bezpieczeństwa i higieny pracy - bezpośredni nadzór merytoryczny nad stanowiskiem sprawuje Dyrektor Generalny PUW
  • obsługi prawnej
  • organizacyjno-administracyjnych
     

Samodzielne stanowisko pracy ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

KONTAKT:

tel. 58 30 77 548

fax: 58 30 77 346

nr pokoju: 299G
 

Zadania stanowiska:

  1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy w urzędzie oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
  2. bieżące informowanie dyrektora generalnego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
  3. sporządzanie i przedstawianie dyrektorowi generalnemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  4. przeprowadzanie instruktażu ogólnego w zakresie szkolenia wstępnego z dziedziny bhp dla nowo zatrudnionych pracowników oraz praktykantów i stażystów,
  5. sporządzanie, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, w tym prowadzenie rejestrów,
  6. uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
  7. współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.

Samodzielne stanowisko pracy do spraw obsługi prawnej

Zadania stanowiska:

  1. opiniowanie projektów aktów prawnych wojewody i dyrektora generalnego,
  2. opiniowanie projektów umów i porozumień cywilnoprawnych,
  3. interpretacja przepisów prawnych,
  4. reprezentowanie urzędu przed sądami.

Samodzielne stanowisko pracy do spraw organizacyjno-administracyjnych

Zadania stanowiska:

  1. prowadzenie sekretariatu biura,
  2. rejestracja zaświadczeń lekarskich (zwolnień chorobowych) pracowników urzędu,
  3. weryfikacja wniosków otrzymywanych z Biura Logistyki o zamówienie pieczątek imiennych,
  4. prowadzenie spraw zaopatrzenia materiałowego dla biura,
  5. archiwizacja dokumentacji wytworzonej przez biuro.
{"register":{"columns":[]}}