Zarejestrowanie pobytu
Rodzaj sprawy: zarejestrowanie pobytu obywatela państwa członkowskiego Unii Europejskiej. Wydanie zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu, zaś odmowa zarejestrowania pobytu następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Podstawa prawna: rozdział 3 ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin
Wymagane dokumenty: wniosek o zarejestrowanie pobytu wraz z załącznikami.
Wymagane dokumenty w przypadku wymiany zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu:
- wniosek o wymianę/wydanie nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu
- kserokopia ważnego paszportu z danymi osobowymi i zdjęciem lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo
- kserokopia posiadanego zaświadczenia o zarejestrowanie pobytu
- potwierdzenie zameldowania
Opłaty: bez opłat
Termin załatwienia sprawy: niezwłocznie
Odwołania: Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Miejsce załatwienia sprawy: osobiste złożenie wniosku w sali obsługi - Oddział ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, ul. Chmielna 74/76
lub
w Oddziale Zamiejscowym w Słupsku, ul Jana Pawła II 1, pokój 416, 417 i 418 (IV piętro) , 76-200 Słupsk.
Formularze, wnioski do pobrania: kliknij
Materiały
Klauzula informacyjna RODOKlauzula_informacyjna.docx 0.02MB