W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zarejestrowanie pobytu

Rodzaj sprawy: zarejestrowanie pobytu obywatela państwa członkowskiego Unii Europejskiej.  Wydanie zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu, zaś odmowa zarejestrowania pobytu następuje w drodze decyzji administracyjnej.

Podstawa prawna: rozdział 3 ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin 

Wymagane dokumenty: wniosek o zarejestrowanie pobytu wraz z załącznikami.

Wymagane dokumenty w przypadku wymiany zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu:

  1. wniosek o wymianę/wydanie nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu 
  2. kserokopia ważnego paszportu z danymi osobowymi i zdjęciem lub innego ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i obywatelstwo 
  3. kserokopia posiadanego zaświadczenia o zarejestrowanie pobytu 
  4. potwierdzenie zameldowania 

Opłaty:  bez opłat

Termin załatwienia sprawy: niezwłocznie

Odwołania: Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Miejsce załatwienia sprawy: osobiste złożenie wniosku w sali obsługi - Oddział ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, ul. Chmielna 74/76
lub

w Oddziale Zamiejscowym w Słupsku, ul Jana Pawła II 1, pokój 416, 417 i 418 (IV piętro) , 76-200 Słupsk.

 

Formularze, wnioski do pobrania: kliknij

 

Materiały

Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}