Powrót

INFORMACJA PUBLICZNA

Jaką sprawę chcę załatwić?

uzyskać dostęp do informacji publicznej

Kogo sprawa dotyczy?

działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne

Jakie dokumenty muszę wypełnić?
  • informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej bez pisemnego wniosku
  • możesz samemu sformułować wniosek

możesz też skorzystać z dostępnego wzoru wniosku o udostępnienie informacji publicznej umieszczonego na naszej stronie BIP w zakładce -> Załatw sprawę

Ile muszę zapłacić?

usługa jest bezpłatna, jednakże możesz ponieść koszty, jeżeli przygotowanie informacji publicznej w sposób wskazany we wniosku wymaga poniesienia dodatkowych nakładów finansowych

Kiedy złożyć dokumenty?

możesz zwrócić się do nas w dowolnym terminie

Gdzie załatwię sprawę?
  • wniosek możesz wysłać na adres:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9

10-575 Olsztyn

  • możesz również przyjść do Punktu Obsługi Klienta, który znajduje się na parterze budynku Urzędu i złożyć wniosek osobiście od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30,
  • swoją sprawę załatwisz też elektronicznie przez ePUAP  /WMURZADWOJ/SkrytkaESP lub mailowo pod adresem info@uw.olsztyn.pl
  • wszelkich informacji z zakresu wniosków o udostepnienie informacji publicznej  udzielają pracownicy pod nr telefonu 89 523 23 76
W jakim czasie otrzymam odpowiedź?
  • wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku
  • w sytuacjach skomplikowanych termin ten może zostać przedłużony do maksymalnie dwóch miesięc

 

{"register":{"columns":[]}}