INFORMACJA PUBLICZNA
Jaką sprawę chcę załatwić?
uzyskać dostęp do informacji publicznej
Kogo sprawa dotyczy?
działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
- informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej bez pisemnego wniosku
- możesz samemu sformułować wniosek
możesz też skorzystać z dostępnego wzoru wniosku o udostępnienie informacji publicznej umieszczonego na naszej stronie BIP w zakładce -> Załatw sprawę
Ile muszę zapłacić?
usługa jest bezpłatna, jednakże możesz ponieść koszty, jeżeli przygotowanie informacji publicznej w sposób wskazany we wniosku wymaga poniesienia dodatkowych nakładów finansowych
Kiedy złożyć dokumenty?
możesz zwrócić się do nas w dowolnym terminie
Gdzie załatwię sprawę?
- wniosek możesz wysłać na adres:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
- możesz również przyjść do Punktu Obsługi Klienta, który znajduje się na parterze budynku Urzędu i złożyć wniosek osobiście od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30,
- swoją sprawę załatwisz też elektronicznie przez ePUAP /WMURZADWOJ/SkrytkaESP lub mailowo pod adresem info@uw.olsztyn.pl
- wszelkich informacji z zakresu wniosków o udostepnienie informacji publicznej udzielają pracownicy pod nr telefonu 89 523 23 76
W jakim czasie otrzymam odpowiedź?
- wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku
- w sytuacjach skomplikowanych termin ten może zostać przedłużony do maksymalnie dwóch miesięc