Sygnalista
Jak dokonać zgłoszenia wewnętrznego?
Zgłoszenia wewnętrznego można dokonać wyłącznie przez przeznaczone do tego, bezpieczne i zapewniające poufność kanały:
- elektronicznie na adres e-mail: sygnalista.wewnetrzny@uw.olsztyn.pl
- w formie papierowej w zaklejonej kopercie w sposób uniemożlwiający odczytanie treści na adres pocztowy: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie Al. Marsz.
J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, z wyraźnym dopiskiem „Sygnalista wewnętrzny”,
- telefonicznie (rozmowy są nagrywane) pod nr 89 5232299,
- osobiście w czasie bezpośredniego spotkania z upoważnionym pracownikiem Wydziału Organizacji i Kadr, zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku. Wniosek o zorganizowanie spotkania należy złożyć elektronicznie, pisemnie lub telefonicznie w sposób wskazany powyżej.
Materiały
wewnętrzna procedura zgłaszania naruszeń prawawewnętrzna_procedura_zgłaszania_naruszeń_prawa.pdf 0.43MB Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz_zgłoszenia_naruszenia_prawa.docx 0.02MB Klauzula informacyjna_–_obsługa_zgłoszeń_naruszeń_prawa_przez_sygnalistów_i_podejmowanie_działań_następczych
Klauzula_informacyjna_–_obsługa_zgłoszeń_naruszeń_prawa_przez_sygnalistów_i_podejmowanie_działań_następczych.doc 0.03MB