SKARGI
Jaką sprawę chcę załatwić?
złożyć skargę lub wniosek
Kogo sprawa dotyczy?
- bezpośrednio skarżącego lub wnioskodawcy
- innej osoby, za jej zgodą
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
- możesz samemu sformułować skargę lub wniosek, pamiętając, aby znalazły się tam: zwięzły opis treści sprawy wymagającej interwencji, imię i nazwisko (nazwa) oraz adres do korespondencji, a także własnoręczny podpis składającego
- w przypadku gdy składasz skargę lub wniosek w imieniu innej osoby, pamiętaj o dołączeniu do swojego wystąpienia jej pisemnej zgody
- możesz także złożyć skargę lub wniosek ustnie, a pracownik sporządzi z tego protokół
Ile muszę zapłacić?
usługa jest bezpłatna
Kiedy złożyć dokumenty?
możesz zwrócić się do nas w swojej sprawie w dowolnym terminie
Gdzie załatwię sprawę?
- korespondencję możesz wysłać na adres:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
- możesz również przyjść do Punktu Obsługi Klienta, który znajduje się na parterze budynku Urzędu i złożyć skargę lub wniosek osobiście, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30, a ponadto w każdy poniedziałek w godzinach 15:30 - 16:00 również w pokoju 110, który znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu
- swoją sprawę załatwisz też elektronicznie przez ePUAP /WMURZADWOJ/SkrytkaESP lub mailowo pod adresem info@uw.olsztyn.pl
- wszelkich informacji z zakresu skarg i wniosków udzielają pracownicy pod nr telefonu 89 523 25 52 oraz 89 523 26 05
W jakim czasie otrzymam odpowiedź?
pisemne zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku otrzymasz w maksymalnym terminie miesiąca lub zostaniesz powiadomiony o nowym terminie załatwienia sprawy