W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

SKARGI

Jaką sprawę chcę załatwić?

złożyć skargę lub wniosek

Kogo sprawa dotyczy?
  • bezpośrednio skarżącego lub wnioskodawcy
  • innej osoby, za jej zgodą
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
  • możesz samemu sformułować skargę lub wniosek, pamiętając, aby znalazły się tam: zwięzły opis treści sprawy wymagającej interwencji, imię i nazwisko (nazwa) oraz adres do korespondencji, a także własnoręczny podpis składającego
  • w przypadku gdy składasz skargę lub wniosek w imieniu innej osoby, pamiętaj o dołączeniu do swojego wystąpienia jej pisemnej zgody
  • możesz także złożyć skargę lub wniosek ustnie, a pracownik sporządzi z tego protokół
Ile muszę zapłacić?

usługa jest bezpłatna

Kiedy złożyć dokumenty?

możesz zwrócić się do nas w swojej sprawie w dowolnym terminie

Gdzie załatwię sprawę?
  • korespondencję możesz wysłać na adres:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9

10-575 Olsztyn

  • możesz również przyjść do Punktu Obsługi Klienta, który znajduje się na parterze budynku Urzędu i złożyć skargę lub wniosek osobiście, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30, a ponadto w każdy poniedziałek w godzinach 15:30 - 16:00 również w pokoju 110, który znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu
  • swoją sprawę załatwisz też elektronicznie przez ePUAP  /WMURZADWOJ/SkrytkaESP lub mailowo pod adresem info@uw.olsztyn.pl
  • wszelkich informacji z zakresu skarg i wniosków udzielają pracownicy pod nr telefonu 89 523 25 52 oraz 89 523 26 05
W jakim czasie otrzymam odpowiedź?

pisemne zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku otrzymasz w maksymalnym terminie miesiąca lub zostaniesz powiadomiony o nowym terminie załatwienia sprawy

 

{"register":{"columns":[]}}