Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu
17.03.2020
W związku z COVID-19, informujemy, że od 16 marca br. w godzinach 7.30 - 15.30 otwarte jest tylko wejście do Urzędu od strony ul. Piłsudskiego. Przy wejściu są skrzynki nadawcze na składanie dokumentów w sprawach nie wymagających kontaktu z pracownikiem Urzędu. Prosimy o powstrzymanie się od wizyt w urzędzie i ograniczenie ich wyłącznie do sytuacji wyjątkowych i udokumentowanych.
Wszystkie wcześniejsze wizyty on-line zostały anulowane.
Aby załatwić sprawę osobiście zapraszamy od strony ul. Piłsudskiego
w godzinach 13.00 – 15.00.
Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Do Państwa dyspozycji pozostaje infolinia pod numerami telefonów:
89 523 26 12 w sprawach cudzoziemców,
89 523 22 71 w sprawach obywateli UE,
89 519 09 24 w sprawach dokumentów paszportowych,
89 523 23 44 w sprawach obywatelstwa polskiego,
89 523 23 68 informacja paszportowa.
Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać również drogą mailową na adres: sekrso@uw.olsztyn.pl
Wnioski w sprawach zezwoleń na pracę można składać za pośrednictwem portalu https://www.praca.gov.pl lub przesyłać pocztą.
Wnioski w sprawie legalizacji pobytu można także przesyłać pocztą. Wnioski te będą obarczone brakami formalnymi, jednak organ wezwie wnioskodawcę do ich uzupełnienia wyznaczając termin wizyty.
W innych sprawach kierowanych do Urzędu można także wykorzystać środki komunikacji elektronicznej :
- poprzez platformę ePUAP www.epuap.gov.pl , adres skrytki /WMURZADWOJ/skrytka
- poprzez platformę e-Obywatel https://obywatel.gov.pl/
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów Urzędu znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce Kontakt https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/kontakt-z-urzedem
Uwaga !
Zmiana organizacji pracy dotyczy również Delegatury Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu:
- wstęp na teren Urzędu obecnie jest możliwy tylko od strony ul.Wojska Polskiego,
- kontakt osobisty z pracownikami możliwy jedynie w sprawach pilnych w godz. 13:00-15:00,
- skrzynki podawcze są na parterze w holu głównym,
- preferowany kontakt mailowy i telefoniczny.