Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej
Kto może złożyć wniosek z żądaniem zapewnienia dostępności
Każda osoba w zakresie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie lub ich elementów może:
- złożyć wniosek o zapewnienie dostępności,
- złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- dane kontaktowe wnioskodawcy;
- wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej, które mają być dostępne cyfrowo,
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
- wskazanie alternatywnego sposobu dostępności, jeżeli dotyczy.
Termin realizacji
Bez zbędnej zwłoki – nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku, to podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
W przypadku, gdy podmiot publiczny nie jest w stanie zapewnić dostępność w zakresie określonym we wniosku, zobowiązany jest zawiadomić wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności oraz zaproponować dostęp alternatywny.
Wniosek o zapewnienie dostępności można złożyć:
- osobiście: w Punkcie Obsługi Klienta Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz.Piłsudskiego 7/9, w godzinach 7.30-15.30
- drogą pocztową na adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marsz. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn
- na adres mailowy: info@uw.olsztyn.pl
- na adres Elektronicznej Skrytki Podawczej na ePUAP: /WMURZADWOJ/SkrytkaESP