Zasady składania ofert
Oferty należy składać wyłącznie na formularzach, których wzory stanowią załączniki dla poszczególnych modułów, w formie papierowej lub w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy ePUAP.
Oferty w formie papierowej należy nadesłać z dopiskiem na kopercie „Oferta na konkurs „MALUCH+” 2019” do właściwego – ze względu na położenie gminy, na terenie której prowadzona jest lub będzie instytucja opieki urzędu wojewódzkiego lub złożyć osobiście we właściwym urzędzie wojewódzkim.
Oferty w formie elektronicznej złożone za pośrednictwem platformy ePUAP, z wykorzystaniem profilu zaufanego albo za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym należy przesłać na konto Urzędu Wojewódzkiego, wpisując w temacie odpowiednio:
- Dla modułu 1a: „Oferta MALUCH+ 2019 – moduł 1a – nazwa_jst_której_ dotyczy_oferta”;
- Dla modułu 1b: „Oferta MALUCH+ 2019 – moduł 1b – nazwa_jst_której_ dotyczy_oferta”;
- Dla modułu 2: „Oferta MALUCH+ 2019 – moduł 2 – nazwa_jst_której_dotyczy_oferta”;
- Dla modułu 3: „Oferta MALUCH+ 2019 – moduł 3 – nazwa_gminy – skrócona_nazwa_ podmiotu_którego_ dotyczy_oferta”;
- Dla modułu 4: „Oferta MALUCH+ 2019 – moduł 4 – nazwa_gminy – skrócona_nazwa_ podmiotu_którego_ dotyczy_oferta”;
UWAGA:
- W przypadku ofert nadesłanych listem poleconym, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do urzędu.
- Ofert nie należy wysyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) - oferty takie nie będą rozpatrywane.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej www.gov.pl/rodzina w terminie do 28 lutego 2019 r.
Szczegółowe zasady konkursu zawiera Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019.