Skargi i Wnioski
Skargi, wnioski, petycje i sygnały konsumenckie przyjmowane są codziennie w godzinach pracy Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
Ponadto Pomorski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przyjmuje interesantów
w każdy wtorek w godzinach 15:30 - 16:30.
Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024, poz. 572); Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) oraz ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018, poz. 870).
W przypadku wniosku, petycji, sygnału konsumenckiego dotyczących jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych podlegających kontroli lub nadzorowanych przez organy IJHARS, należy wskazać przede wszystkim:
- nazwę produktu będącego przedmiotem zastrzeżeń,
- numer partii produkcyjnej,
- nazwę i adres producenta/dystrybutora/importera (dane zawarte na opakowaniu lub etykiecie),
- zastrzeżenia dotyczące produktu (opis oznakowania, cechy jakościowe).
Uwaga! Do wniosku, petycji, sygnału konsumenckiego nie należy dołączać produktu, ponieważ jakość handlowa artykułów rolno-spożywczych może być sprawdzona wyłącznie w toku urzędowej kontroli, na podstawie urzędowo pobranych próbek.
Skargę, wniosek, petycję, sygnał konsumencki lub inne pismo należy złożyć:
- w sekretariacie WIJHARS (pokój nr 436),
- przesłać pocztą na adres ul. Polska 15, 81-339 Gdynia,
- pocztą e-mail wi_gdansk@ijhars.gov.pl ,
- ePUAP. /5832097478/skrytka
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2024 10:33 Barbara Bornejko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Barbara Bornejko
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i Wnioski | 1.0 | 10.12.2024 10:33 Barbara Bornejko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP