W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i Wnioski

Skargi, wnioski, petycje i sygnały konsumenckie przyjmowane są codziennie w godzinach pracy Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
Ponadto Pomorski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych  przyjmuje interesantów  
w każdy wtorek w godzinach 15:30 - 16:30.

Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.  2024, poz. 572);  Rozporządzenia Rady Ministrów  z dnia 8 stycznia 2002 r  w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) oraz ustawy  z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018, poz. 870).            

W przypadku wniosku, petycji, sygnału konsumenckiego dotyczących jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych  podlegających kontroli lub nadzorowanych przez organy IJHARS, należy wskazać przede wszystkim:

  • nazwę produktu będącego przedmiotem zastrzeżeń,
  • numer partii produkcyjnej,
  • nazwę i adres producenta/dystrybutora/importera (dane zawarte na opakowaniu lub etykiecie),
  • zastrzeżenia dotyczące produktu (opis oznakowania, cechy jakościowe).

Uwaga! Do wniosku, petycji, sygnału konsumenckiego nie należy dołączać produktu, ponieważ jakość handlowa artykułów rolno-spożywczych może być  sprawdzona wyłącznie w toku urzędowej kontroli,  na podstawie urzędowo pobranych próbek.                                

Skargę, wniosek, petycję, sygnał konsumencki  lub inne pismo  należy złożyć: 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2024 10:33 Barbara Bornejko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Barbara Bornejko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i Wnioski 1.0 10.12.2024 10:33 Barbara Bornejko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}