Ankieta satysfakcji klienta
Szanowni Państwo,
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Szczecinie, wdrażając System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 ma na celu osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości pracy na wszystkich etapach realizowanych zadań, utrwalenie dobrego wizerunku członków korpusu służby cywilnej oraz spełnienie oczekiwań Klientów.
Mając na uwadze stałe doskonalenie metod funkcjonowania Inspektoratu oraz uzyskanie pozytywnej oceny Klientów o działalności urzędu, uprzejmie prosimy o wypełnienie załączonej poniżej ankiety, dotyczącej Państwa opinii i uwag na ten temat.
Uprzejmie prosimy o przesłanie wypełnionej ankiety listownie na adres:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Szczecinie
ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin
lub pocztą elektroniczną : sekretariat@wijhars.szczecin.pl
Dziękujemy Państwu za czas poświęcony wyrażeniu Swojej opinii na temat naszego Inspektoratu
Z up. Wojewódzkiego Inspektora JHARS w Szczecinie
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Emilia Gracjasz
Materiały
Ankieta satysfakcji klienta17_03_2022_11_21_37_ankieta.pdf 0.13MB